Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Vasker flaskene og tuttene i oppvaskemaskin, har de i mikrosterilisator etterpå. Så setter jeg de til tørk på et håndkle på disken.... Men hva gjør jeg så? - Tørke de? - Skru de sammen, mens de er fuktige på innsiden? - Vente til de er tørre? - Sette de i skapet, legge de i en lukket boks? Aner virkelig ikke hva som er lurest, best, enklest? Hva gjør dere??
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 kaster alt bare oppi en sånn plastikk kurv på benken jeg..så skrur jeg de sammen når jeg lager mat.. går d forresten fint å ta smokkene i oppvaskemaskinen? har ikke turt å gjøre det jeg skjønner du... gidder som oftest ikke sterilisere flaskene lenger men snuppa mi er snart 5 mnd da...
SaftSuse *Overtid* Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Tørker de på et tåteflasketørkestativ, og legger de i en boks når de er tørre ) Vet ikke hva som er lurest, enklest, best, men det er nå iallefall sånn jeg gjør det, hehe )
Diamondgirl _ Eskil kom 1.3 Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Produsenten sier at smokkene skal "monteres" mens de er fuktige. Jeg vasker alt i maskin (i egen kurv) og steriliserer i mikroposer. Setter toppen i sammen mens de er våte og setter den på flasken når alt er tørt. oppbevarer flaskene i egen skuff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå