Gå til innhold

Er det treff på Gjøvik for tida?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres koselig ut :) For tida jobber jeg på en Rema-butikk og har både dag og kveldsvakter, så det spiller ingen rolle når vi treffes - det må bare klaffe med vaktene mine :)

Bor på Fall, er ei 33 år gammel trønderjente og har ei lita snuppe som blir 1 år mandag 2.juni :o)

Bor du i Fall?? Artig da. Der bor bestemora mi også:) Holmenvegen:)

Jeg er sykmeldt for tida jeg. Har sliti med kraftig kvalme og oppkast denne gangen og har litt lite energi... Men blir med på treff for det. Har godt av å komme ut litt også:)

Sist jeg var med på disse treffene var det Egon og Kaffka som var ganske populært, men er mange fine steder på Gjøvik også... Oppi Hov er det vel verre.. hehe...

Jeg er 28 år da forresten.

Men kom med forslag dere som jobber, jeg kan nesten når som helst. Har ikke barnhegeplass til jr på fredager bare...

Annonse

Bor der jeg også - lurer på om jeg er nabo'n til bestemora di jeg :) Heter sønnen din Leander? Hun har fortalt at han skal bli storebror og at formen til mamma'n ikke er noe særlig.

Ellers var det Egon og Kaffka vi møttes på da jeg var med på treff i fjor, men er åpen for andre forslag :)

Tror vi får vite vaktene våre for hele sommeren snart, da kan jeg komme med forslag til dag/kveld.

Det er meg veit du!!! Så artig da:)

Verden er faktisk ikke så stor når det kommer til stykket...

Skulle ha tat meg en tur oppi der igjen snart, men dagene flyr, og når formen har vært så dårlig har jeg ikke orket noe jeg...

Men da kan det jo hende vi sees der også da:)

Bare å komme med forslag når du vet noe mer. Vi har ikke store planer for denne sommeren....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...