Gå til innhold

Hjelp, jeg skrev feil i CV'n min, og den er sendt avgårde!

Anbefalte innlegg

Jeg søkte på jobb via nettet i dag, og var kjempefornøyd med resulttatet. Helt tilfelig så jeg over CV'n min nå nettopp, og oppdaget at jeg har skrevet noen feile datoer (3 stk!!!)

What to do!! Kan jeg sende ny mail med rettet CV, evt hva bør jeg skrive/forklare i mailen?

Fortsetter under...

Ville ikke sendt noen ny mail med rettet cv dersom ikke datoene er fullstendig feil. Er de "nogenlunde" riktig så syns ikke jeg det er så viktig. Dersom du blir innkalt på intervju kan du jo ha med ny cv og forklare situasjonen. Sender du ny cv nå syns jeg at du inntrykk av at du er litt slurvete, men det er nå min mening.

Lykke til :)

Ja jeg vet.. uff, de er helt feil! Aner ikke hva som har skjedd her altså.. I følge den ene feilen har jeg vært ansatt ved det ene arbeidsstedet i 3 dager, når det opprinnelig er 6 mnd! uff... fatter ikke hvordan dette skjedde!

Annonse

Vet dere, jeg fikk til å gå inn på søknaden fortsatt, og det var mulig å endre opplysninger! "Oppdatering av søknad vellykket" sto det, så regner med det gikk bra! Satser på at ingen har behandlet den enda, i og med at jeg sende den i dag.

Puh!

Du blir IKKE sett på som slurvete! Det er jo da ikke noe bedre å møte opp på intervju med ny cv! Nei, send mail med den nye cv`en som vedlegg og skriv at du desverre så feilene for sent! (snakket med min kjære som jobber i vikarbyrå hvor han er daglig leder)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...