hååååper82 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hei Har nettopp fått vite at mannen min har azoospermi(ingen sædceller), de sa også at det var noe galt med hormonprøvene men vet ikke om de var for høye eller lave:( Noen som har positive erfaringer med denne provblemstillingen. Er svært fortvilet, da vi begge ønsker oss barn.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 hei:) velkommen,,, jeg har fått høre her inne om en lege som heter dr parvo og vistnok er veldig god på det problemet:) du får nok svar fra noen som har mer peiling en meg snart.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 he he, må bare rette opp det jeg skrev,,dr purvis heter legen, parvo er jo en sykdom det, blandet litt kan du si:) he he
hååååper82 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Ja har bestilt time hos han. Skal dit 5 juni.Får vel bare krusse fingerne og håpe på et positivt svar:) Tusen takk for svar.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Velkommen, håper du slipper å være her så alt for lenge!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå