Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hvor lenge har barnet brukt vognen?er den stor nok for å brukes hele vogn perioden? og hvilket "ekstrautstyr" har det vært nødvendig å ha? og ang vinterpose, hvilken brukes da? vognen er jo rååå kul, så har utrolig lyst på den=)
alexandriah Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 kjøp den, kjøp den! den er fantastisk!!! litt vanskelig å få plass til full voksipose i sportsdelen om vinteren, men hvis det ikke er så kaldt kan man bruke bugaboo fleece posen.... Har også parasoll, uv trekk (ikke nødvendig egentlig synes jeg), transportbag (kjempelur!), vinterhjul (must have!), koppholder, og ekstra farge trekk. har prøvd 6 vogner og INGEN slår bugaboo!!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 takk for svar=) men passer det med en dunpose liksom?
engletrollet Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 En dunpose passer fint i bugaboo. Hvor lenge kan du bruke den? Noen mener den er for liten når ungen er 1,5. Jeg brukte min til gutten min var tre år. Da sov han fremdeles fint i den, selv om hodet kom borti kalesjen (jeg hadde fleecekalesje). Følte aldri at vogna var for liten til ham. Han var nærmere fire siste gangen han sov i vogna, men da vil jeg si at den var for liten (det var lillebrors vogn da, men storebror ble veeeeldig sliten på en langtur og MÅTTE ha en dupp).
Mmmmmmamman Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Hei! Vi brukte bagen til mini var 9,5mnd. Hadde voksiposen nedi helt til vi gikk over til sportsdelen. Lang unge, så jeg var virkelig imponert over at vi kunne bruke den så lenge! (Hadde aldri gått med en city bag, prøvde han nedi en da han var 7mnd, ingen plass til voksi der nei.) Vi har kjøpt vinterhjulene i tillegg, brukte de egentlig bare en 2-3 uker, men de ukene var det tvingende nødvendig!! Hadde lite snø denne vinteren, men man vet jo aldri:) Spørs litt hvor du bor om du trenger dem eller ikke. Vi bor på et lite sted på kysten av Midt-Norge. Bruker vognen fortsatt, minien er blitt litt over året. Savner fortsatt bagen litt, den er så stor, dyp og god! Men har vent meg til sportsdelen også, han stortrives i den selv, elsker å sitte og ha oversikten -nå også fremovervendt. Jeg likte veldig godt å ha ham mot meg de første månedene etter vi gikk over til sportsdelen, men nå er det fremover som gjelder! Voksien fungerer ikke i sportsdelen, (har en gammel en uten selehull som jeg bare har lånt, og vil ikke "modifisere" den med å lage hull..) så jeg har sydd en av en dyne med vindtett stoff utenpå som jeg har satt hull i. Men sett i ettertid ville jeg nok heller hatt en "kjøpepose" med selehull, for å kjøpe inn til den hjemmesydde posen + jobben med å lage den.. Ble ikke billig nei! 900 bare i "ingredienser", også flere kvelders jobb:) Men gøy da! Selehull er ihvertfall et må ha når sportsdelen taes i bruk, for posen ligger jo da litt "oppå" vognen, ikke nedi slik mange andre. Ellers utrolig fornøyd:) Eeeelsker at den er så lett. Mange bakker her, aldri orket å trille på en 20kgs doning med en 10kgs unge oppi. Ikke liker bekkenet mitt å løfte tunge ting ut og inn av biler heller..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 takk for flotte svar=) jeg gleder meg til å ta den i bruk=)
Puselure Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=507770 Her er det skrevet masse om buggisen:) Her er bilder: http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=552070 Har en buggis som er kjøpt inn til bebisen vi venter når som helst nå, men gutten min på 2 år og 3 mnd har brukt sportsvogna litt. Når i kalesjen ja og tror ikke den ville holdt hele vognperioden hans. Han er stor, var 92 cm i februar. Han har en TFK som han fortsatt har god plass i og det er hannes vogn hehe;) Synes det er masse fine finesser og fordeler med buggisen som bla TFK ikke har... Finnes vel ingen perfekt vogn, derfor har jeg 2 hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå