Gå til innhold

Fomlis:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med denne dama?

Her kom tanta på selveste 17.mai!!! Du kan tenke deg jeg var blid og fornøyd... veeeeel, ikke akkurat! Våknet 0600 om morgenen pga mensensmerter... grrrrr... menmen... Kanskje det er du som skal få helt rett denne gangen og;o) Tror du det skjer noe denne ppen? Kjøpt meg wild yam nå da, så de tenkte jeg å begynne på om en 10 dagers tid. Ble jo gravid den første måneden jeg prøvde det sist. Hadde noen homeopatimedisiner ved siden av dem da, men det er verdt et forsøk! ellers så er lillegutt blitt syk i dag. Spydde utover gårdsplassen her da vi kom hjem her i kveld... feberen steg voldsomt. Så nå har han fått en paracet, og er i seng. Stakkars lillegutten min:o( Og nå, rett før 1-årsdagen hans og da:o(

Sender deg dette her i stedet for PM. Det er noe rart med den skjønner du. de jeg sender kommer ofte ikke frem, og flere har sendt meg og,men jeg har ikke fått dem.

Hvordan går det med lesingen? Begynner du å bli lei? Mange eksamner igjen nå?

Ha en fin kveld da!

klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp:o)

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Opp:o)

Skrevet

Skrevet

Opp:o)

Har du tatt BIM/DIB-pause? ;o)

Skrevet

Dytter;o)

hva er det jeg ser:o) hihi.... gratulerer med ei litta spira da! :o))) Morosann!!! Når fant du ut dette? Ååååååhhhhh... det var koselig altså!!! Hvordan er formen,og hvordan har du det?

Klemmer

Skrevet

heisann:) takk takk:) veldig fin form merker ikke noe:) hehe første mnd uten symptomer:) hehe.

Jeg tror du blir gravid 14 juni:) med en gutt og pos test 1 jul... vet ikke om det stemmer er temmelig oppgira men det datt i hodet mitt.. men har aldri vært god på datoer:) Kanskje du bør gå til akkupunktur, bare en gang...

jeg har to eksamener igjen, på torsdag og 12 juni..

ellers noe nutt med deg?

Skrevet

hahaha... der kan du se:o) Pleier ofte å være sånn... leser stadig om folk som er sikker på at den måneden har det ikke klaffet, men sannelig så er det nettopp den måneden det går:o) Herlig altså fomlis:o) gratulerer såååå mye!!! hvordan går det med eksamenene nå da, det er vel ikke akkurat enklest å holde hodet kaldt? Fant du det ut i dag eller?

Hmmmm... 14. juni er akkurat innefor det;o) Så jeg vet om jeg skal begynne å studere eller ikke. Blir jeg ikke gravid innen 20 juli, så takke rjeg nok ja til studier;o) ååååhhhh... håper du har rett altså fomlis! Det er såååå mange som har spådd meg gravid nå i mai, som også spådde meg i mars... nå sier de juli, august, september... så jeg kjenner jeg blir litt motløs. Jeg har vært ganske uttafor om dagen. Det er mye å tenke på og mye som skjer... dårlig kombinasjon. Og når jeg er litt deppa, så blir jeg så innmari trøtt. Alltid vært sånn. Men jeg føler det litt bedre nå i kveld:o) ellers har lillegutt blitt 1 år, så her går det i bursdager. Han har fått sin egen krone i barnehagen.. og jeg fikk mms fra dem, med lillegutt med krone på, med en is i munnen:o))) Så koselig vettu! Ellers er hele juni stappfull av planer. Det virker som om ALLE skal be inn til ting og tang i juni... det er jo gjerne sånn at alt kommer på likt. Må vel takke nei til noe da.

Nå er jeg trøtt merker jeg... skulle bare skrive bittelitt, men da bare renner det ned her da vet du:o)

Jeg vil uansett si at det var en supermorsom nyhet å komme hjem fra jobb til:o))) Gratulerer sååååå mye! Og masse lykke til med både svangerskap og eksamner!

Klemmer

Skrevet

dytter opp:o)

Skrevet

opp igjen

Skrevet

hei igjen:) fant d ut i går.. eksamene vet jeg ikke om hvordan går før 19 juni...:)

hvordan er d med deg?

jeg kjøpte jo en sånn babycomp, men nå trenger jeg den ikke likavell, lyst å kjøpe den?

Skrevet

Ok:o) Så det er veldig ferskt for deg enda da! Moro:o)

joda, alt er bra her. akkurat kommet hjem fra jobb. Ellers så grubler jeg fælt på det vanlige;o) hihi...

Vet du, det hadde vært supert... men vi har så dårlig råd at jeg ikke vet hvordan vi skal få til noen ting fremover:o( Så jeg føler liksom ikke jeg kan ta meg råd til det:o( Men tusen takk for tilbudet!

Skrevet

skjønner veldig godt:) jeg tror som sagt du blir det i juni.. men er så sliten at jeg ser dobbelt. du må smøre deg med tolmodighet:) natta:)

Skrevet

Hihi... vi får se da vettu:o) Tålmodigheten begynner å bli rimelig tynnslitt her... *knis*

Sov godt da frøken:o)

natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...