Gå til innhold

Nå har vi prøvd 6 vogner og bugaboo er HELT klart best!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilke kriterier har dere lagt til grunn i testen deres da?

Trillekomfort? God plass til babyen? Vekt og størrelse? Finesser og tilbehør? Brukervennlighet? Variasjon i bruk: f.eks bag og sportsdel, vendbar sittedel, passer til alle underlag osv...

Ikke meningen å være kritisk til testen deres altså, jeg er bare nysgjerrig på hva som gjorde testens vinner til den beste!

=)

Hmm, har aldri funnet at bugaboo sliter noe sted- hverken skog eller fortauskanter- og på snø er det jo bare å bruke vinterhjul...

Synes OTH vingler hvis man ikke går sakte, liker ikke justeringen av setet og at barnet må vende fremover.

teutonia mistral er så tung og så er den jo veldig stygg...

stokke'n er lett og god men den er ikke helårlig og så likte jeg ikke at barnet må vende mot trilleren når det skal sove- min sovnet dermed aldri, for han kunne jo se på meg..

quinny buzz synes jeg er fullstendig bedriten på alle områder- aner ikke hvordan jeg kunne gå til anskaffelse av en sånn drittvogn...

Bugaboo er nesten perfekt- skulle vært lettere å komme til i handlebagen når man har på bag, den skjener noen ganger til en side og bremsen kunne vært bedre. men ellers kjempebra

bebe confort high trek er KJEMPE tung! den vingler også, er ustabil, klapper sammen av seg selv og har dårlig fjæring... nei huff!

Annonse

Men jeg går MASSE i skogen, dog veldig lite med vogn i marka (da er det bæretøy som gjelder!), triller stort sett på grus, har kun vært én eneste gang i byen med bugabooen, og gjett hva: -jeg syns den er helt perfekt!

Syns den var eklere på fortauskantene i Oslo enn på grus- og skogsveiene her. ..men det tror jeg kanskje de fleste vogner vil være:)

Fjæringen i de små forhjulene er bare rå, ble veldig imponert da den kom i hus, og syns fortsatt den er som en cameleon(!) -tilpasser seg underlaget overraskende bra i forhold til hva den ser ut som.

Anbefaler alle usikre sjeler å prøve selv:)

(jeg er anonyme som kommenterte bugaboopå skog/fortau)

skal innrømme at jeg ikke har vognen selv, men har trillet sammen med flere som har denne. Synes den er fin å se på, men har merket meg at de sliter litt mer når det gjelder fortauskanter (de små hjulene foran følger ikke like lett med som andre vogner) og i skogen er den mer vinglete, og litt vanskelig å navigere. I snø har jeg opplevd at vogna satt helt fast - vel og merke med sommerhjul. Vet at det finnes vinterhjul - men da forsvinner en del av gleden med vendbare forhjul.

Har også sett at sportsdelen ikke er så høy så man kræsjer i kalesjen. Ellers er jeg enig i det meste, fin å se på, smart at den er vendbar både i bag og sportsvogn (og enkel å snu ikke minst) og bagen er stor. Er også genial å trille på kjøpesenter.

Så er så absolutt en god vogn - men pga manglene jeg har opplevd (via andre) er det nok ikke vognen for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...