bikini Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Det står nemlig på pakken: "Bløt håret, uten å vaske det" Har det noe betydning om det vaskes eller ikke?
mamman til to gutter Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Det er endel shampoer som legger seg utenpå håret og det forsvinner sikkert litt etter litt. Ligger det noe utenpå håret farges det nok dårligere og derfor er det bedre jo lengre det er siden du vasket det. Tipper jeg hvertfall;-)
MammanTilCasper&Hedda Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Dersom du har masse stylingprodukteri håret,skum,spray,wax etc,lønner det seg å vaske det Speaielt siden glansvask ikke trekker inn i håret på samme måte som vanlig farge. Siden den er mye mildere, setter den seg ikke like godt, og hvis du da har mye stuff i håret, kan du risikere at fargen blir ujevn. :-)
bikini Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Takk fo svar:) Vaker håret annenhver dag, og er nå to dager siden jeg vasket det, føler derfor for å vakse det før jeg farger det, for håret er litt fett nå. Jeg tenker jeg vasker det uten å ta i noen hårprodukter etterpå...så farger det
MammanTilCasper&Hedda Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Gjør det, da er du hvertfall trygg på at du får et jevnt resultat. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå