Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner bare trettheten her. Jeg er vant til å sove på magen. Ei stund siden jeg klarte det. Men nå er alle sovestillinger ubehagelige etter ei stund. Sover dårlig om nettene og dette merker eg godt på dagtid også. Lite energi, har liksom ikkje fått lada kroppen om natta.

Jeg er ikke så kvalm, men svimmelheten har kommet plutselig, klarer jo ikke å bøye meg ned for å ta opp noe engang før jeg føler jeg får oksygenmangel! Og blir helt "matt" i armene om morgenen når jeg skal gre håret f.eks! Og magen er så innmari hard, så kan jo nesten ikke spise middag lenger, må heller spise i små porsjoner ellers går det jo nesten ikke an å sitte etterpå for alt er så stappa.

Begynt å sovne på sofaen etter jobb igjen også.. Det er en stund siden jeg følte jeg trengte det sist..

Vel vel.. godt å syte litt innimellom!

Ja jeg kjenner meg definitivt igjen her! i tilegg til halsbrannen, svimmelhet og trøttheten har får jeg et enormt utslett over hele overkroppen som hovner opp og sprer seg utover.. ser ut som piskeslag... har du eller noen også erfaring med dette? hjelper med hvitvask da men...

Trøttheten tar også helt av!! bare sover og sover jo!! hvordan skal dette gå når jeg skal ta hånd om dette lille nurket når det kommer til verden liksom...?

Jaja..det får briste eller bære...

Lykke til ivertfall..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...