Gå til innhold

Veldig usikker!

Judy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

håper noen kan hjelpe meg litt.. Har ikke hatt mensen siden 4. februar, så vet ikke når den vil dukke opp neste gang.. Har den siste uka hatt svært ømme brystvorter har aldri hatt d i forbindelse med mensen eller EL før så vet at d ikke e d. i går kveld begynte jeg å få Menskramper, men noe mens kommer ikke. har tatt tester i går og i dag, i går var d noen svært svake streker som forsvant igjen etter kort tid, i dag tok jeg en digital som var negativ... vet ikke når jeg kan teste siden jeg ikke har hatt mensen på en god stund.. d me ømme brystvorter virker jo som et sikkert tegn siden jeg aldri har hatt d før, men har ingen anelse...

ble litt rart forklart, men håper noen kan hjelpe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt merkelig ut.Jeg hadde tatt meg en tur til legen tror jeg.Kanskje er jeg helt på bær tur, men jeg trodde faktisk ikke en test ville vise resultat nå.Trodde det evnt bare var i begynnelsen at den vil kunne reagere.Den måler hcg, og den er høyest rundt den tiden da mensen skulle kommet.

Hvorfor har du ikke lurt tidligare da?Det er jo lenge siden sist mens, og skulle det være noe, så er jo du alt mange uker på vei.

Lykke til!

Skrevet

e nok ikke mange uker på vei visst jeg er gravid.. pga cyster har jeg ikke hatt mensen, men har passet nøye fra feb- april å har ikke vært gravid da.. så må ha blitt d denne mnd visst jeg er gravid, for denne mnd ska jeg bynne å få mensen igjen, men legen sa at d mest sannsynelig ikke ville komme før helt i slutten eller i begynnelsen av neste.. Så vet ikke når jeg kan teste.. kanskje d e for tidlig.. må nok ta en tur til legen..

Skrevet

om du er gravid er du ca 12 uker på veg:) tror en test ville vert lurt nå:)

Skrevet

12uke e æ ikke, visst æ e gravid så e d ikke mer en kanskje 2-3 uke... har ikke hatt mensen pga Cyste og jevnlige kontroller hos legen viser at jeg ikke har vært gravid.. testen i dag va jo negativ, så visst æ hadde vært gravid i 12. uke burde d val ha slått ut på testen:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...