Gå til innhold

Hvilken sofa har dere hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betalte dere for den? Er det 3 seter, 2 seter, 3+2, hjørnesofa? Vil ha ny sofa nå :)

Skrevet

Vil ikke ha skinn, eller skai/sky, men stoffsofa som er slitesterk..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, da kan jeg ikke hjelpe.... ;) Hehe

Vi har en hjørnesofa, med sjessssselong ;o) Veldig fornøyd, men den er i sort hud/pvc. Deilig og bare tørke av når ungene griser :)

Skrevet

Sort hud? er vel det samme som skai det? Har hatt vår i 4 år nå og den er så stygg, masse stygge flekker som har prellet av

Skrevet

Vi har microfiber sofa.. Får ALT vekk.. Fått vekk rødvin, tusj kulepenn, ketchup. ja name it ;-)

Er sånn hjørnesofa med sjeselong (eller hvordan det skrives :) )

Skrevet

3+2+1, betalt vel 17 000 for det, på tilbud:) skinn

Skrevet

hva heter disse sofaeneda?

vil gjerne titte

Skrevet

Min er kjøpt på skeidar. heter Lord vinkel. Beige farge.... vet de har den i brun og i skinn også.. Samt 3+2+1

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Njei.... er det skinn/pvc vi har da kanskje... hehe. Ikke sikker, faktisk. Har bare hatt vår i 1 år, men kan si fra om 3 :) Ga forresten 10.000 for den

Skrevet

Har en som ligner på denne (fant ikke vår på sidene til bohus)

http://www.bohus.no/default.asp?page=62&product=673&p673_v=1

Valgte sort barokk stoff, ga rett under 15000 :)

Vi er super fornøyde selvom det ikke er skinn eller mikrofiber :)

Vi er kanskje litt strenge med snuppa med at hun ikke får spise i sofaen eller ha tegnesaker andre steder enn ved bordet osv, men jeg tror nok hun overlever likevel :)

Selvom man har barn så trenger ikka HELE huset bli lekerom og alt av møbler lekestativer...

Skrevet

hehe mami akkurat den jeg sikler på:o)

Skrevet

Innmari god sofa ;) du kan få den i ufattelig mange stoffer også, noen av de var visst utrolig lette å holde rene også..

Skrevet

vi har en buesofa. svart skinn. kosta 10 000kr (fikk litt avslag!)

Skrevet

Vi har en hjørnesofa i burgunder alcatara... 3+hjørne+3 seter... Her er det også bare å tørke av med en fuktig klut om noen søler... Den koster oprinnelig 40.000, men vi betalte ca 16.000 hehe

Skrevet

Vi har en helt vanlig svart skinnsofa fra Skeidar... den er sikkert 5-6 år gammel og jeg tror vi betalte i underkant av 15 000,- for den....

Forresten en liten oppklaring... hud og skinn er det samme. Pvc er skai/kunststoff.....

Skrevet

Vi har salongen i skinn med skai bak ryggen, 3+2. Billig salong til rundt 6000,-. God å sitte i, hvile middag i osv. Så har vi en i microfiber, den er også helt grei, men ikke såååå fin...

Skrevet

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S19842652

Denne har vi. Har laget oss en tre meter lang sofa. Verdens deiligste sofa å slenge seg nedpå. Trekket kan tas av og renses, eller går mye bort med en fuktig klut. Har grønt trekk vi da, men det har gått ut av produksjon. Den er ganske dyp så tar litt tid å komme seg ut av den nå som jeg nærmer meg høygravid status.

Skrevet

Vi har en beige microfiber hjørne sofa, bare å tørke av, genail synes jeg!

Og en hvit sandfarget sofa fra Skeidar med puff, IKKE barnevennlig!

Og en lilla 60 talls inspirert sofa fra Ekornes, 3 seter og 2 stoler. Barnevennlig den og!

Men, den beige microfiberen er genial synes jeg!:-)

Hva liker du da?

Skrevet

Vi har en modulsofa fra Bolia, 3 moduler av 1x1 meter hver, brunt stoff. Sofaen heter orlando tror jeg.

Utrolig deilig å sitte, bo, ligge i.

Skrevet

samme problem her=) hehe=)

Er ikke lett å komme seg utav med svær mage, men utrolig god å ligge i=)

Skrevet

Vi har en beige microfiber, 3+2 seter fra skeidar, den er genial nmed små barn! Størstejenta har tegnet med tusjer og kulepenner, sølt alt mulig, rødvin har vi også fått på den. Men da er det bare å vaske av.

Skrevet

Og såå har vi en koksgrå hjørnesofa i slitesterkt stoff på andre stuen. Den er ok den og, men anbefaler microfiber iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...