Gå til innhold

flere som sover døgnet-rundt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt utrolig trøtt og slapp, sover nesten døgnet rundt. Orker ikke å gjøre noen ting. Prøver å aktivisere meg litt i løpet av dagen, men er da helt ferdig etterpå og sovner på sofa.....Har lest her at et fødsels-tegn er at man er energisk i forkant, så det det blir vel ikke noe fødsel på meg på en stund!.....flere som har det slik? har termin om en uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII....... sover ingenting... Natt til søndag hadde jeg ei god natt der det ble 3-4 timers søvn den natta, men siden da har jeg såven tilsammen 4 timer ca til nå... to hele våke netter.... har slitt med søvnen hele svangerskapet, å det er noe skikkelig dritt..... Var til legen i dag og sa at jeg viste ikke om jeg gleda meg til å se babyen eller å få sove mest..... men når jeg gikk med tvillingene i sist sov jeg døgnet rundt....

Skrevet

Jeg hadde det sånn i helga, sov nesten sammenhengende fra fredag til mandag! Jeg var helt utmattet! Vet ikke hva som gikk av meg.... Snakket med jordmor å hun sa det var heeelt normalt og at jeg måtte bare sove med gooood samvittighet!

Men nå er jeg i full fyk igjen...nesten værtfall! Har vasket rundt på soverommet i dag, anbefales IKKE! Angrer bittert nå, har en fot som holder på å falle av...hehe...Føles sånn..noe har skjedd med lysken min.

Håper du føler deg bedre snart! Slitsomt det der!

Lykke til!

Skrevet

...har 13 dager igjen til termin....

Skrevet

Har hatt det sånn nesten hele svangerskapet jeg! Tror jeg aldri har sovet så mye før som jeg har gjort mens jeg har gått gravid, selv om jeg er et sovedyr til vanlig også.. Er jo bare deilig å sove! Så har kost meg med det for å si det sånn:) Så lenge man klarer å stå opp til grei tid om morgenen da, sover jeg lenge om morgenen blir jeg slapp resten av dagen, da er det mye deiligere å legge seg og sove flere ganger på dagen når man føler behov for det..

Skrevet

Nei, dette kjenner jeg meg ikke igjen i.

Sover ganske greit om natten, men oppe hver 1-2 time på do...

På dagtid soves det imidlertid ikke. Har to barn til som vil ha oppmerksomhet, selv om jeg kanskje kunne fått det til mens de er på skole/ i bhg. Da har jeg imidlertid mye å henge fingrene i mtp forberedelser og innkjøp, så det blir det ikke til.

Skrevet

Har det akkurat slik, trøtt og null energi, anpusten for det minste.. En uke til termin her og:-)

Skrevet

Jeg sover også massevis. Minst 10 timer hver natt, pluss en middagshvil. Og i tillegg tar jeg det skikkelig med ro her hjemme, så tempoet er ikke høyt, nei. Merkelig at jeg ikke har lagt på meg 30 kg allerede, så immobil som jeg føler meg.

Skrevet

Ja jeg har vært sånn i hele svangerskapet men etter jul har det bare blitt værre...sovi 17 t uten problemer,orket ikke gjøre noen ting.Tilslutt ble jeg lagt inn på sykehus med svangerskapsdiabetes og jernmangel.Har visst gått med alt for høyt blodsukker over lang tid og det blir man slått ut av...slitsomt..

Skrevet

Jepp, jeg kan sovne når som helst. Var på 17.mai-feiring i ca 3 timer og var helt utslitt etterpå. En annen dag da jeg skulle legge meg sa jeg til typen: "Åh jeg er så trøtt!" Svaret jeg fikk var "Ja men du har da sovetr en del i dag da...." Hæ, har jeg???" var svaret fra meg. Snakk om å være distrè hehe....husker ikke fra time til time hehe

Skrevet

Signerer her,jeg=)

Sov som bare det i 1.trimester og nå har denne umettelige sovetrangen kommet tilbake. Hatt det i 2 uker ca. Er 34+5.. Slet litt med dårlig søvn på natta, men etter at influensaen la seg, så har jeg hatt to netter med god søvn. Bare to ganger på do på natta og det er jo liiiite i forhold til hvordan resten av sv.skapet har vært. Iallefall... det merkelige er jo at etter ei lang natt med god søvn, så er jeg stuptrøtt bare få timer etter at jeg har stått opp..

Er jo det dovendyret.. særlig siden jeg her en dag hadde en formiddagshvil og en ettermiddagshvil.. Må bare le av det hele=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...