Gå til innhold

Dere som vet at babyen ligger i hodeleie/har festet seg, hvor kjenner dere bevegelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner det kraftigst opp mot ribbeina, men også helt nede mot bekkenet, kan det være et tegn på at hun ligger riktig vei?

Skal til jordmor i slutten av uken, så håper hun kan kjenne det.. Er 35+4...

Skrevet

Jeg fikk konstantert at babyen har festet seg og ligger med hodet ned på siste kontroll (en uke siden). Jeg kjenner bevegelse øverst mot ribbena, på begge sider, men også nede mot urinblæra. Vet ikke hvordan babyen får til det siste, men det er kanskje bare ved å vri litt på seg? Det er imidlertid mest bevegelse øvert i magen.

Skrevet

Min har ikke festet seg, men det venter jeg heller ikke siden jeg er tredjegangsfødende. Jeg vet imidlertid at hun ligger med hodet ned.

Jeg kjenner mest bevegelse på høyre side, under ribbena, noe midt foran under brystene og en del krafsing ned mot underlivet.

Ryggen hennes ligger nedover langs min venstre side.

Skrevet

Fått bekreftet at hodet er festet. Han sparker mest nedenfor ribbeina på venstre siden, men også oppunder ribbeina og litt på høyre side. Han er veldig aktiv, og jeg skjønner ikke helt hvordan han kan bevege seg så mye som han gjør. Veldig mye press på urinblæren også...går på do veldig mange ganger iløpet av et døgn :(

Er i uke 36 imorgen.

Skrevet

Kjenner hikke nede på venstre side, og dulting oppe under ribbeina på høyre side.

Skrevet

Min ligger med ryggen på høyre side av magen min, sparker ned mot lysken på venstre sideog opp mot midten av magen. Har aldri kjent noe press i ribbeina, men nå har jeg alltid bært ungene langt nede også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...