Gå til innhold

MA i dag

edvina har fått en gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått vite at fosteret mitt er dødt(ca 6 uker). Har ikke vært særlig fosterutvikling heller. ER fortvilet og litt redd for hva som er i vente. Skal ta HCG i morgen(av en eller annen grunn) og så skulle jeg få piller for å abortere. Alle her skriver om utskrapning, hvorfor trenger ikke jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vil først bare si at jeg er lei meg for det du akkurat har fått vite....jeg har selv 2 sa og en ma bak meg, så vet hva du snakker om. Jeg fikk for to uker siden vite at den lille i magen min hadde sluttet å utvikle seg i uke 5 (jeg var da 10+4), og da målte de hcg for å se om det gikk ned, deretter fikk jeg piller for å sette aborten i gang. Dette er egentlig en bedre og mer skånsom måte å abortere på, da man slipper å gå inn i livmoren for å fjerne det. Men det er absolutt ikke en hyggelig opplevelse, og mye blod og kraftige (og til dels smertefulle) sammentrekkinger i livmora, så du bør ha samboeren din tilstede når du tar de pillene. Vil bare ønske deg lykke til videre med prøvingen, så får vi bare håpe det blir vår tur å bære fram et barn snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...