edvina har fått en gutt Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Har akkurat fått vite at fosteret mitt er dødt(ca 6 uker). Har ikke vært særlig fosterutvikling heller. ER fortvilet og litt redd for hva som er i vente. Skal ta HCG i morgen(av en eller annen grunn) og så skulle jeg få piller for å abortere. Alle her skriver om utskrapning, hvorfor trenger ikke jeg det?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hei! Vil først bare si at jeg er lei meg for det du akkurat har fått vite....jeg har selv 2 sa og en ma bak meg, så vet hva du snakker om. Jeg fikk for to uker siden vite at den lille i magen min hadde sluttet å utvikle seg i uke 5 (jeg var da 10+4), og da målte de hcg for å se om det gikk ned, deretter fikk jeg piller for å sette aborten i gang. Dette er egentlig en bedre og mer skånsom måte å abortere på, da man slipper å gå inn i livmoren for å fjerne det. Men det er absolutt ikke en hyggelig opplevelse, og mye blod og kraftige (og til dels smertefulle) sammentrekkinger i livmora, så du bør ha samboeren din tilstede når du tar de pillene. Vil bare ønske deg lykke til videre med prøvingen, så får vi bare håpe det blir vår tur å bære fram et barn snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå