Gjest anouschka with Love Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Synes Emmi eller Emmy er et vakkert alternativ til godt brukte Emma. Va tycks??
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Synes det er litt søtt, men blir veldig kallenavn-aktig. Selv heter jeg Emilia, og har blitt kalt blant annet Emme, Emmy, Milla osv.. Så for meg blir det et kallenavn. Men søtt nok:-)
Mom for two Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Enig - fin variant av Emma. Vi døper jenta vår Emme ( ikke stum e) spesielt og vakkert navn synes vi.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Tja, liker fortsatt Emma mye bedre, men Emmy er vel greit det og. Syns Emine er et finere alternativ til Emma. Ville skrevet Emmy eller Emmie, det ser ut som det mangler noe når det skrives Emmi.
Cornelianelia Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Synes i så fall det bør skrives Emmy. Emmi ser veldig rart ut. Det er jo en egen tråd om Emme. Det navnet syntes jeg i utgangspunktet var litt rart, men etter å ha smakt litt på det, synes jeg det var veldig pent.
Vannmann35 Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Synes både Emmy og Emmi virker som kallenavn for Emily - og jeg er ikke glad i slike navn - virker så amputert. Hva med Ebba i stedet, det er litt mer navn, eller Emily :-)
Castho Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Jeg kjenner en Emmi. Veldig koselig dame, og fint navn.
prebs Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Synes Emma absolutt er finest!. Emmy er en pris, og Emmi likte jeg ikke. Ella, Ebba eller Edda kunne kanskje være alternativer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå