Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Ulrik, det er tøft og pent. Synes bare det er litt "kronglete" å uttale, overgangen mellom L til R er litt "tøff". Men synes det er ganske fint:-)
Mams-te-to Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Siden du spørr. Jeg synest Ulrik er et helt greit navn. Men ikke noe jeg ville valgt selv. Hverken skjemmende eller pent. For meg er det i samme gaten som Hans og Jens, helt ok.
hirse 76 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2008 vittig at du nevner Jens - det er nemlig også et navn langt oppe på listen
victomalia Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Ulrik er veldig fint. Står øverst på vår guttenavn liste nå. Er enig i at overgangen mellom l og r er tung, men navnet ser pent ut.
Molla-67 Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Ulrik er et helt ok navn. Ingenting galt med det. Og sammenlignet med noen av navnene som popper opp her inne er det et kjempefint navn. Ikke vanskelig å uttale, skrive og ikke er det av den hjemmesnekra typen heller :-)))) Go for it !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå