Fanny08 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Takk for hyggelig treff i går! Tenk at trudeventertvillinger fødte mens vi satt der! Kunne dere repetere hva slags bil dere har? Husker bare vannmammas volvo v 70... vi bare MÅ se å komme i gang med bilkjøp nå. Sambo skulle jo egentlig ta seg av dette men han er jo SIRUP!!! Orker ikke vente lenger jeg... bare følelsen av å komme hjem fra føden og ikke ha bil....
Thea-81 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Selv om ikke jeg var på treff i går kan jeg svare for min egen del: Byttet nettopp fra Toyota RAV til Audi A6 - veldig fornøyd med det
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Skal visst ikke klaffe slik at jeg får truffet dere før småttisene kommer..... Hadde en veldig dårlig dag på tirsdag som endte med kontroll på føden. Alt var imidlertid bra, "bare vonde kynnere" Så får vi se neste tirsdag...... kan jo være jeg har stor mage fremdeles. Om jeg ikke fåt det til før de kommer vil jeg svært gjerne være med på treffene som kommer etter at englene har kommet :-) P.S Peugeot 807 er en super familie bil med god plass til barn, vogn og bagasje :-)
Fanny08 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Uff, ikke gøy med tur på føden! Hvor langt er du på vei, egentlig?
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Er 37+5 i dag. Var på kontroll igjen i dag, alt ser bra ut. Snakket litt om igangsetting om ikke ting skjer snart.... Føler at det avgjørelsen er litt min når jeg event. ønsker det. Ser det an til over helgen.... Hadde jo vært fint om ting begynte av seg selv.
cammis80 Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Heisann! Ja det var et hyggelig treff, kjekt å møte andre i samme situasjon og se hvordag magene vokser utover:) Biler som er store og vi snakka om er VW Touran, Ford S-max, Toyota Versa, det er flerbruksbiler som kan være 7 eller 5 seter i og god plass. Vanlige stasjonsvogner som eg har hørt skal være store er Peugot 307, Mazda 6 og Volvo V70. Håper dette hjelper dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå