Attekattenoa Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Må bare få skryte litt av Fertilitetsklinikken på St.Olavs! Synes de er utrolig flinke og ikke minst effektive=) Vi sendte inn søknad 13.mars (i år altså=), og her sitter jeg nygravert og lykkelig! Tok bare drøyt tre uker fra vi sendte inn søknad til jeg begynte på spray! Det må jeg si er raskt levert! Så en stor takk til de dyktige legene og sykepleierne ved Fertilitetsklinikken ved St.Olavs!
pooa Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Så bra da!!! Synes det gikk ganske så fort med oss også. Men du, er du fra Trondheim? Vi er ikke derfra men skal opp dit neste uke regner jeg med(UL på fredag..) Men lurte påhvor dere evt.bodde, måtte dere ordne hotell selv, hvor lenge var dere der osv?? Synes vi har fått så lite info ang dette...
Attekattenoa Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Vi er ikke fra Trondheim, bor ganske langt unna - ca 5 timer med bil. Vi bodde hos et vennepar den uken vi var der, og sparte en del penger på det! Vi fikk tilsendt en liste med oversikt over hotell i nærheten av sykehuset, noen av dem ga også rabatt hvis du "hørte til" St.Olavs tror jeg=) Bare ring klinikken og hør hvis du lurer på noe! Har et vennepar som bodde på sykehushotellet mens de holdt på med IVF, var et helt greit hotell det ettersom jeg har skjønt. Vi hadde UL på en lørdag, ny UL på søndag, satte EL-sprøyta søndag kveld, uttak tirsdag og innsett torsdag. Vi kjørte hjem igjen rett etter innsett=) Så vi var i Trondheim i 6 dager, men da gikk alt veldig radig, eggene mine var nok mer modne enn de hadde regnet med da jeg var på den første UL. Ønsker deg masse lykke til og håper det klaffer for dere!!
pooa Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 ok, tror vi bor på hotell ja. Har fått tilbud om å bo hos venner men vi har takket nei. Orker ikke å forholde meg til de når vi er der ... Jeg regner med vi får vite litt mer på fredag.Vi skal nemlig på UL i byen jeg kommer fra. De hadde vist et samarbeid me St.Olavs, så da trenger vi ikke å dra opp dit også evt må ned igjen å fortsette.. Jeg blir vel sykemeldt hele uken sånn jeg har skjønt det, så kommer det vel bare litt ann på om vi blir dere hele uken eller ikke..Vi får se.. Takk for svar!
Attekattenoa Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Skjønner godt at dere vil bo "for dere selv", kan være greit å ha mest mulig privatliv mens dere er der=) Vi har et veldig godt forhold til de vi bodde hos, hadde ikke godt ellers tror jeg - vi bodde faktisk hos eksen min og den nye kona hans(faren til mitt eldste barn), hehe, tror hele det "opplegget" kunne se litt merkelig ut sett utenfra; "bor hos eksen mens vi prøver å lage en baby"=) Men vi er en stor og lykkelig familie, heldigvis! Det kan være greit å ha litt å fylle tiden med den uken man er i Trondheim, tiden blir veldig lang! Men Trondheim er jo en fin by med masse tilbud så det er mye man kan kose seg med der=) Igjen, masse lykke til! Blir spennende å høre hvordan det går med dere? Så lettvint at sykehuset der dere bor samarbeider med St.Olavs - hørtes veldig praktisk ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå