Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 men han syns redken var for dyrt.. noen andre merker derfra som er like bra, men litt billigere?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 ANer ikke, men bare pass på at evt krapyl ikke får tak i den og bruker den som såpe når de bader... Våre eldste har lenge vært så store at de kan få sitte og bade alene, og det har jeg smertelig fått erfare via helt nye, men tomme shampoo og balsam flasker fra frisører. Men man lærer av sine feil...
Lillesnuppis Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Får lov av typen!!!!! Er det han som bestemmer hvor du skal kjøpe den? Redken er dyr jeg, men er ikke mye du skal ta av denheller da. en flaske av den har jeg kjempe lenge. Samme som balsamen. Men jeg kjøper dem på Smart Club på Alnabru i Oslo
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 ja, hen er jo den eneste som jobber, mens jeg bare går hjemme.. så økonomien er jo ikke så super, men han sa at jeg skulle få unne meg sånn frisør produkter bare det ikke kosta for mye..=)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Du kan opplyse han om at selv om Redken koster mye, så holder det veldig lenge. En flaske koster ca 250 kr, men jeg har den i hvert fall i 1/2-3/4 år, så da blir det ikke mye. Forøvrig synes jeg det er helt fjernt at du faktisk må "få lov". Hvis det er sånn det skal være synes jeg du skal begynne å ta betalt for husarbeid, så du slipper å tigge.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Er nok ikke ment så bokstavlig som det står. Men det er nå faktisk slik at har man dårlig råd, må man prioritere. Og har man lite er faktisk 500 kr (shampoo og balsam) mye å ut med på engang.... Er langt lettere å hoste opp 50-60 kr....
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Hvorfor ikke bestille fra lookfantastic.com??? Der får du shampo og balsam (redken,loreal osv) til under 200 inkl frakt =)
petite fleur Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Hadde kjæresten min sagt at jeg fikk "lov" til å kjøpe frisørshampoo, hadde jeg bedt han drite i det og heller kjøpt shampoo på butikken for mine egne lusne penger ;-) Men bortsett fra det, så er SP (system professional) et billigere, men bra frisørmerke.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 jeg spurte han jo om det går greit at jeg kjøper meg frisørprodukter.. og han sa at det kunne jeg gjøre, men det var unødvendig å bruke over 200kr flaska og det forstår jeg veldig godt
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Frisør-sjampoer varer jo mye lengre, så så mye dyrere blir det ikke. Men jeg brukte en perioe et merke som het BIO+, ble overrasket over hvor billig det var. Tror det var kun 130,- flaska..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Ja www.lookfantastic.com er en helt genial side!! Der får man shampo og balsam til ca samme pris som bare shampo hos frisøren. Men det er lurt å høre med frisøren hvilken shampo og balsam de anbefaler til DITT hår, ellers er det lett å gjøre bomkjøp. Men de fleste frisører kommer jo alltid med anbefalinger av produkter når man klipper seg, så da er det bare å si at du ikke har råd til det akkurat da, og så gå hjem og bestille de produktene på lookfantastic:-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 www.shopping4net.com e ei genial sia!!! dær e alt kjæmpe billig å man får d rett i postkassa me faktura om man vil :-)) Dm har ikke så mange sjampoa da :-/ men æ bruke C4 som koste 99 krona flaska å dærme får man både sjampo å balsamen sendt i samme pakke uten at man må betale toll :-)) Dn hær gjort underverka for håre mitt ihvertfall! å ekke svære klatten man bruke, så dm vare læænge :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 så kult!! jeg bestilte noen redken produkter ifra lookfantastic og det kom på under 200 for alle produktene med frakt både jeg og typen er strålefornøyde ;D tusen takk for gode tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå