Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Har fått regning idag, på 330 kr, 30 kr for bom og 300 kr for ulovelig passering...Vi sjekka ALLE bomveiene i autopass brosjyra, kjenner jeg er mektig provosert nå, hva skal en med autopass brikker når de sender regning over at det ikke kan brukes der likevel...Dette kan bli dyrt....For vi passerte jo bomringen flere ganger..
Velve Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Sånt er til å bli KO-KO av! Jeg parkerte i et parkeringshus en gang som det stod gratis parkering på ved inngangen(nyåpnet)... jeg parkerte og fikk bot. Det gjaldt ikke det planet jeg hadde parkert... hrmmff
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Hæ.....Kan det stemme da???? De 300 er ikke for sånn klippekort greier da???? At du kan velge å kjøpe klippekort for 300?? Ikke??? Da tror jeg at jeg hadde blitt en smule forbanna. Og ringt Fjellinjen eller hvem det nå måtte være som har sendt kravet.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Det står ulovelig passering,30 kr i bom og 300 i straffegebyr.Kjenner at jeg ikke har lyst å åpne postkassa fremover viss det er slik det virker...Får ialefall ett gebyr til for vi måtte jo hjem også..600 kr i straffegebyr ble en dyr tur ja..Må en ha forskjellige autopass brikker for hvor en er i landet???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Arghh....det er noe dritt at ikke alle disse firmaene kan klare å samarbeide om disse passeringsstasjonene!!! Og helt håpløst når man må drive og sjekke hver eneste bomstasjon når man skal ut på tur.....forstår godt at du er sur!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Nei det trodde jeg da virkelig ikke. Da er jo liksom vitsen med autopass borte:o(
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Sjekk denne. Kanskje det er noe sånt som har skjedd. https://www.fjellinjen.no/Tema/Autopass/ikke_passert/no
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Takker for link :0) Får la gubben sjekke opp, kjenner jeg får høyt blodtrykk bare av å tenke på det..er likosm surt med 600 kr i tilleggs avgift da,viss ikke mer, kommer jo ann på hvor mange ganger vi passerte, men vi kjørte iallefall to ganger gjennom...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Og det står på sidene at det gjelder på tvers av landet. SÅ det MÅ være en feil.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Å jeg er helt sikker på at vi betalte på alle stasjonene der var bemanning pga autopass brikken ikke egentlig er vår, men jobben sin...
Gummelillan Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Vi har autopassbrikke her i Oslo, men bruker den jo uansett eller i landet vi ferdes også? Selv på grensen til Sverige er det jo samme brikke?? Hm, jeg ville klaget jeg. Tror det er MYE tull med sånt.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Nå har vi sendt de en mail, de mente det måtte være en feil for stasjonen har autobrikke og vi burde vært trekt.Er jo ikke all verdens med penger 300 kr, men det er jo prinsippet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå