Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Vi har hatt endel prakk med en emmaljunga vogn vi kjøpte ny. Har reklamert flere ganger. Og egentlig fått nok av vogna. MEN: Hver gang jeg har vært med vogna har de fikset det, enten på stedet eller jeg har fått lånevogn. Fikk en merkelig kommentar fra ene damen i butikken, to forresten, og skrev en mail til emmaljunga. For den siste feilen nektet butikken å fikse, for de mente vi selv hadde påført vogna skaden. As if.... Men det er så. Vi fikk fikset feilen på en måte selv. Men nå får vi den delen tilsendt, dvs vi får byttedel for det som var ødelagt:D Vogna er kjempegod, den er god å trille, den er god for barnet og den er relativt liten og lett. Kvaliteten har vært så som så. Men butikken og emmaljunga har absolutt stilt opp og gjort sitt for at vi skal bli fornøyde. Eneste jeg egentlig savner, og det må jeg si, er en kompensasjon for alt dette har påført, det er ikke få turer og lite irritasjon dette har påført oss. Vogna kostet oss tross alt nesten 6000 kr...
loffmusa Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 6000? det må være emmaljunga smart det da? jeg skal ha edgen om jg skal gå for emmaljunga. tenker oxo på bilsete til emmaljunga og:) tenker nok dt er skummelt å kjøpe i sverige hvis dt plutselig sku dukke opp no, da er dt et stykke for å reklamere.
loffmusa Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 edgen koster 8600kr inkl sportsunderstell og den nyeste stelle veska:)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Cangaroo med fotpose. Vogna kostet vel 5500 og fotposen 500 eller var det 600.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Men har du tatt det opp med butikken da? Du må nesten det, ellers så tviler jeg på at de kommer til å gi deg noe kompensasjon uten at du spør! Sånne ting kan man faktisk ikke forvente av en butikk......de er så gjerrige....stå på, send mail og ring så får du til et eller annet! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Har sagt til de at jeg er drittlei av å reise sånn frem og tilbake og at jeg ikke er fornøyd. Har også sagt det til emmaljunga. Men jeg gidder ikke dra dit mer, får nå fikset den siste tingen og håper vogna holder ett år til, hvis ikke skal de sannelig få høre det! Men noen kompensasjon orker jeg ikke styre med. Og som du ser, får de jo god reklame fra meg uansett, da, så da trenger de jo på en måte å ikke gi meg noe....
torpilla Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Hva var problemet med vognen? Vi har nemlig hatt en Cangaroo i et år som måtte til reperasjon tre ganger pga problemer med bakakslingen og i vårt tilfelle har ikke butikken akkurat vært velvillige... Dersom dere har samme problemet hadde det vært interessant å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå