Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Lurer på om jeg skal kjøpe en teutonia spirit s3, men hjulene ser så harde ut - noen som har erfaringer å dele??
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Jeg fikk min nye Teutonia Spirit S3 i går, har med andre ord ikke noen erfaring ennå, men jeg fikk den med noen andre hjul enn de som er vanlig, hjul nr. 60 - syntetiske luftkanalhjul. Disse skal være bedre dempning på og mykere. Kanskje et alternativ å tenke på? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Du har helt rett, hjulene er veldig harde. Jeg tenkte aldri over det da jeg brukte bag på, men da jeg tok i bruk sporsvogndelen merket jeg det godt. Måtte liksom stoppe helt og løfte opp på fortau og over hull/skjøter i veien for å unngå at ungen får nakkesleng. Satt litt på spissen.. Jeg vet at det skal gå an å bytte de to bakhjulene til lufthjul, så det skal jeg prøve om en stund. Men da må du jo tåle å ha to forskjellige typer hjul Har hørt at man ikke kan bytte hjulene hvis der er håndbrems på, men jeg vet ikke sikkert. Lykke til med valget, det er ikke lett!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Hvordan er den å trille på grusvei da?? Finner liksom ikke den ultimate vognen - lett i vekt - kan vende sportsdelen begge veien - full liggestilling - kunne løfte fotbrett
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Den er helt grei å trille på grus. Det humper og dumper litt der og, men det gjør vel alle vogner som ikke har lufthjul. Jeg fant ikke en vogn som hadde alt jeg så etter (selv om jeg trodde jeg hadde gjort det), så jeg endte opp med to. Nå bruker jeg min OTH Urban Jungle isteden og den fungerer mye bedre for oss. Datteren min er 8 mnd og sitter og sover kjempefint i den. Jeg synes av og til det er litt trist at jeg ikke har henne mot meg, men hun bryr seg ikke om det. Full liggestilling har jeg aldri savnet. Hun sover godt uansett. Måten setet er laget på gjør at det virker som om hun sitter veldig godt og riktig med ryggen. Uten at jeg egentlig har peiling.. I Spiriten følte jeg ikke at hun satt godt, enten for bratt eller for bakoverlent. Hun er foreløpig for liten til å nå til fotbrettet, så om det blir et problem vet jeg ikke. Uansett, poenget mitt er at det ikke alltid er de kriteriene man tenker er viktige på forhånd som teller mest når det kommer til stykket. Vet ikke om du har barn og erfaring med vogner fra før da, men dette er ihvertfall min mening..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Var innom Babyshop i går og så at 2008-modellen har andre hjul enn jeg har på min 2007.. Mulig det er de syntetiske luftkanalhjulene noen har nevnt over her. Virket som de var lettere og tok av for mer støt enn de jeg har. De ser forøvrig veldig like ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå