sitrus76 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Har kikket litt på Bellyband på barnetrend.no, har så lyst på det. Men så er det jo utsolgt! Noen som vet andre plasser jeg kan få kjøpt?
sitrus76 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2008 Fikk tips på skravlesiden om å bestille på krusedull.net. De så gode ut! Et tips til dere andre:)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Jeg kjøpte på Alexi.no, der har de flere størrelser og jeg fant et som var stort nok til meg også...
Lotta med novembergutt Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg kjøper mine på polarn o pyret - koster 149 og er kjempefine. Må til og med ned til str M (og jeg veier 109) - anbefales!
trude lutt Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Jeg venter på et par fra Ellos. Kostet bare 99 kroner, eller noe sånt, så da var det verdt å prøve. Har som sagt ikke fått dem enda, så jeg aner ikke hvordan de er.
C@milla *EMIL* Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Ja nå bestilte jeg meg jammen ett fra Ellos jeg også, siden det er så billig:o) savna noe sånn idag. Har et par deilige bukser/piratbukser som er kjempefine å gå i enda, MEN... får jo ikke igjen smekken og knappen;o) Så vil teste ut dette, og se om det ser okey ut. du som spurte, søk på bellyband/magebånd, så ser finner du de. SÅnn å tre ned over buksa og magen, og holder visstnok buksa oppe, dekker over at du har knappen oppe osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå