smilien Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 hei.jeg har ikke vært innpå her,før i dag men jeg lurer på en ting:dette er mitt 5 svangerskap,og er nå i uke 37.i går hos legen sa han at hodet var festet seg.dette har jeg ikke opplevd med mine andre svangerskap,bortsett fra med førstemann...hvor lenge før har deres festet seg??fikk en smule panikk,da jeg ikke har gjordt klart noe ennå..og syntes det var underlig at det skulle fest seg så lenge i forkant..men ingen svangerskap er jo like så..er spent på hva dere andre kan fortelle
celine1109 Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 På meg festet hodet seg ganske tidlig, husker ikke akkurat, men var noen uker før, og jeg gikk litt over tiden også! Syns ikke det var så veldig tidlig, med tanke på at du har 4 svangerskap fra før, og da er det vel også litt lett for at det skjer noe før temin.. er vel ikke så veldig ofte man går over tiden etter nr 1 og 2 (?) Lykke til og gratulerer så mye når minsten kommer =)
victomalia Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg synes ikke det er tidlig, men det har jo litt å si hva du har opplevd før. Jeg fikk 3.mann naturlig 2 1/2 uke for tidlig 37 1/2 uke og da var hodet festet, men det har det vært på alle mine også da. Men.. det er jo kanskje greit å putte litt i bagen :-) Lykke til!!
Sånn kan det gå Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Tja... Jeg gikk over med alle 8. Lengre og lengre med de 5 første (nr. 5 kom 14 dager over termin) så litt kortere over med nr. 6 og så lengre og lengre over igjen. Nr. 8 kom 18 dager over termin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå