anette_n Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 noen fra larviksområdet med termin i september? jeg er førtegangs og 23 år. Jeg er nyinnflyttet til larvik og kjenner ikke så mange her. koselig å bli kjent med noen:)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hei har termin i begynnelsen av november. Er 25 år, 3 gangs da;) Hvor bor du ca? jeg bor enn så lenge på Hovland, men leter etter hus på Valby/Østre Halsen:)
silja33 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 hei,jeg har termin 7.august,har bodd her 1,5 år,jeg kjenner heller ikke så mange her,send meg en priv. meld om du vil treffes en dag.
*min lille sin!* Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 hei på du jeg bor i lardal jeg bare en liten biltur til larvik er også nyinnflyttet å kjenner bare svigermor , det er greit det , men trenger ei veninne hihi .. noen med nettby? er 36 uker på vei i morgen klems klems
Gjest Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Hei jenter. Jeg har termin i desember, og har prøvd å få igang BIM- treff i Larvik, men det gikk ikke så bra.. Men i Sandefjord er vi godt i gang og skal treffes til onsdagen på Peppes der. Velkommen.
silja33 Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 hei,har termin 7.august,har veldig lyst til og treffe noen og bli kjent,koslig og ha noen trillevenner,jeg bor mellom Sandefjord og Larvik,er 33 år,venter nr.3 nå,gleder meg til og få det overstått snart.
Sol*i*magen Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Hei! Bor i Kvelde og har termin 2. september.... Er førstegangs, men vi har daglig omsorg for min samboers sønn på 7 år.. Er innflytter og kjenner ikke så mange heller, så koselig om det hadde gått an og treffes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå