Gå til innhold

Tror dere at dere får jente eller gutt?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tror jeg får 2 jenter får jeg 3 barn blir siste gutt. har hatt følelsen av jente men så har jeg drømt så mye om gutt og blått babytøy at nå vet jeg jammen med ikke lengre.

sist hadde jeg ingen følelser før snuppa begynte blir stor og jeg fikk litt kontakt og merket adferd. så kanskje jeg får følelse etterhvert.

enda litt i tivl om jeg skal gå med på å ikke vite kjønn......

Annonse

Har skikkelig guttefølelse denne gangen! Hadde det forrige gang også, men da kom det ei lita tulle :-) Skal på UL første uka i juli, og det føles jo som en evighet til! Vil gjerne vite hva det blir. Vi får jo se da. Er gøy uansett hva det blir, og jenta vår gleder seg vilt til å bli storesøster!

Jeg trur det blir ei jente. Ut i fra den kinesiske kalenderen skal det bli jente og i går kveld tok vi "gullringtesten" og det viste også helt klart jente. Og så har jeg vært MYE mer kvalm denne gangen enn da vi fikk gutt for noen år siden. Men det spiller jo ingen rolle så lenge det går bra og at det kommer en frisk og velskapt unge ut. Sønnen vår på 3 år, ønsker seg en av hver på en gang... Men mest en lillebror.

Annonse

• 1 måned senere...

Henter opp igjen denne, nå som mange av oss er på UL om dagen :)

Skrev meg ikke på denne, men her :

http://www.barnimagen.com/index.php/forum/thread/137709395

Og jeg hadde helt rett at jeg venter ei lita jente :)

Hvem hadde rett feeling, og hvem fikk en overraskelse?

Jeg har en gutt fra før og tror jeg får gutt nå, men ønsker meg såå ei jente. Men så lenge barnet er friskt så er det heeeeelt klart det viktigste, og jeg blir like glad i barnet uansett:)

Skal på ultralyd 22. juli, men klarer snart ikke vente lengre:) iiiiiiiiiiiik...

De fleste tror at jeg får gutt, og det gjør samboeren min også. Det er stort flertall av gutter i hans familie, så han mener at de flinkest på å lage gutter ..hehe.. Jeg har en bitte liten følelse på at det kan være en jente og det tror mamma også, så vi får (forhåpentligvis) se hvem som har rett neste uke på UL.. :)

det er akkurat det samme for meg hva det blir, men har drømt at det blir en jente hver gang jeg drømmer om bebisen min :), håååper å få vite kjønnet på UL i neste uke, slik at shoppinga kan begynne for fult.... å i forhold til det kinesiskekartet sier det at jeg skal ha ei jente, da gjenstår det bare å se da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...