Gå til innhold

Tok en test i dag på ruge dag 10..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den var POSITIV!!!!!! Etter 2 år og MANGE graviditets tester fikk jeg endelig det etterlengtede krysset=) Er så sykt glad.!!!!!! Håper virkelig spira holder seg fast i 8 måneder til ... JIPPPI... Gleder meg til å fortelle det til mannen min etter jobb i dag.....

Lykke til alle sammen, det fins håp=)!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!!!! Helt utrolig=) Gratulerer så masse!!!=)=)=) Lykke til videre og ta godt vare på deg selv og den lille spiren!! Klem

Skrevet

Så fantastisk!! Og så positiv på dag 10 da, dette lover godt:o)!!!

For en nyhet å fortelle når mannen din kommer hjem!

Gratulerer så mye!

Skrevet

Takk for det=) Streken var ikke like klar som den vannrette, men det var HELT tydelig et kryss=) Skal selvfølgelig ta en test i morgen også. Blodprøve på fredag...xxxx

Gratulere til dere andre som også har lykkes på første forsøk=)

ER SÅ GLAAAAD!!!!

Skrevet

Hei!

Gratulerer! ;) Lykke til med svangerskapet!

Jeg tok også mot til meg for å teste i dag (er også på rugedag 10), men den var selvsagt negativ. Etter ca 30 min etter jeg hadde testet så jeg 2-3 prikker på det andre streken i krysset så vet ikke hvordan jeg skal ta det. Men det er iallefall håp siden mensen ikke har dukket opp! Jeg vil ikke teste før til helgen igjen på lørdag eller søndag, tenker jeg. Kan jo tenkes jeg har for lite av dette graviditetshormonet foreløpig.

Jeg håper virkelig at jeg kommer etter - men føles litt som løpet er kjørt - selvom jeg har hatt mensmurringer i mange dager allerede uten at den har dukket opp (og det pleier den å gjøre dagen etter). Så håper fortsatt!

Skrevet

Ikke gi opp håp enda!!!! Dag 10 er temmelig tidlig tror jeg. Ta en ny test om noen dager=) Masse masse lykke til !!!! Er jo flere som ikke tester positiv så tidlig, men som er gravide. Krysser fingrene for deg!

Klem

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord - det trenger jeg! ;)

Skrevet

GRATULERER GRATULERER!!!! Nå får den bare holde seg der til neste år :)

Skrevet

Gratulerer så mye :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...