Gå til innhold

jeg er så glad i han

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer til å bli alene med to barn, begge har samme barnefar. men det gjør så vondt. da jeg bestemte meg for å beholde den i magen ville han ikke ha mer med meg eller datteren vår å gjøre, og jeg ser at jenta mi savner faren sin.

han har ikke behandlet meg fint i alle disse årene, truet meg på livet, lyvd, stjelt osv.. men jeg er så uendelig glad i han.

Nå har han kommet ganske ut på kjøret, jeg har ikke sett han på flere mnd men har hørt at jeg skal være glad for det fordi jeg hadde blitt skremt om jeg så hvordan han så ut. Kjenner det gjør så vondt. Han er den eneste jeg mannen jeg noen gang har hatt sånne føleleser for, jeg elsker han virkelig. Han har fått seg dame har jeg også hørt. En jeg må passe meg for.

Skulle ønske han kunne få seg hjelp, han har det ikke gått lenger. Narkotikaen ødelegger den herlige mannen jeg kjente, faren til jenta mi og knøttet i magen. Det er narkotikaen som har gjort at han ikke har behandlet meg fint alltid.

Klarer ikke å beskrive hvordan det føles, jeg er bare så glad i han. Og vil han alt godt, vil han skal stille opp for jenta mi og den i magen. Jeg trenger ikke å ha han, så lenge ungene mine får faren sin er jeg fornøyd og jeg får vennskapet med han. Er det virkelig for mye å be om?

Når jeg har prøvd å ringe han legger han enten bare på, eller så slenger han med leppa og sier bl.a at jeg har ødelagt livet hans. Snakk om hvem sitt liv som er ødelagt? Eneste jeg holder meg sterk for er jenta mi og i magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alltid det beste for barna å ha kontakt med far, og i ditt tilfelle, utifra hva du forteller om han, vil de få det bedre uten ham. Selv om det er vanskelig er du nødt til å gå videre i livet ditt.

Du må heller finne deg en ny mann, en som elsker deg og vil ta vare på deg og barna dine med den omtanken og respekten dere fortjener :)

Lykke til!

• 4 uker senere...
Skrevet

Anonym 10:01:

du skriver som jeg skulle skrevet det selv!

Denne kvinnen, og barna, fortjener noe mye bedre.

Ikke la en ondskapsfull person ødelegge deg og dine barn!

Og ikke si at det er narkotikaens skyld at han oppfører seg dårlig! Det er ingen unnskyldning!

Skrevet

Jeg har jobbet masse med mennesker som er rusmiddelavhengige, og jeg kan skrive under på at rusen styrer det meste ja, ikke følelsene.. de fleste har ett godt hjerte, men med den feil "gjengen"i bakhånd kommer de til kort i de fleste forhold. mange av de jeg har jobbet med har fått komme tilbake til familien og barn når de er ferdige med avrusnngen og gått i terapi. Så ikke kom her å si at rus ikke kan være en unskyldning.. da kjenner du ikke godt nok til mennesker med rusproblematikk, og er med på slik som alle andre å forhåndsdømme dem.

Til deg som har barn med denne mannen vil jeg anbefale deg og fortsatt være strek, og ta godt vare på deg, din datter og knøttet. Det er lov å krysse fingrene for at han får behandling en plass, han bør jo gjerne søke på blå kors, der jeg jobbet. men dette er jo opp til han, og da får de rundt smøre seg med det som kan kalles tålmodighet i slike dumme tilfeller.

Håper du får det fint hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...