Gå til innhold

Noen som har fått Libero pakken?hvordan får man den?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå inn her http://www.libero.no/Pages/User/Register.aspx?id=8104 og registrer deg som medlem. Etter noen dager får du en "hentelapp" i posten der det står hvilken Lindex-butikk du kan hente pakken din i.

Oppi den jeg fikk var: En pakke med nyfødt-bleier, tena-lady til mor, engangs-underlag til bleieskift, våtservietter, en leke, et skaut til baby og noen informasjonsbrosjyrer. I tillegg en ganske grei toalettmappe med produkter fra Natusan. (Babyoil, shampoo etc.) Kjempegrei startpakke!

;-) Det er ikke skaut men en nymotens siklesmekk.... Knytes med trekanten foran for å hindre at klærne blir bløte når tennene kommer og sikla renner som en foss. Bruker et lass av de hver dag til ettåringen min :-) Fikk forresten min hentelapp ganske eksakt to måneder før termin, registrerte meg ganske tidlig..

Anbefaler deg også å registrere deg på pampers.no så kan du hente en boks med pampers-greier på apoteket! Kjempefine ting! (ps registrer far også så får dere to bokser ;-)

Annonse

jeg fikk min hentelapp for 2-3 uker siden, rundt uke 34. Dra til henviste lindex butikk for å hente den tidligere denne uken, men der var de helt tomme så hun måte få dem til å sende meg den! litt kjedelig da jeg dro gjennom Lillestrøm (som er vel så trafikkert rundt 16 tiden) fra jobb for å hente nettopp denne pakken! nei da, ikke noe pakke der.. så da er det bare å vente til jeg får den i posten.. den er vel såpass stor at den må hentes på posten?? får vel ikke plass i postkassen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...