Gå til innhold

jeg har ingen symptomer....

Anbefalte innlegg

min første positive test tok jeeg på mandag. Så tok jeg positiv testigår, og idag tidlig. Så jeg tror jeg er gravid. men jeg har ingen symptomer... leser at nesten alle er plaget med et eller annet. Jeg føler meg ikke annerledes denne måneden enn forrige måned...

Flere som ikke merker noe enda?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137794979-jeg-har-ingen-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjenner flere som ikke hadde noen plager/symptomer den første tiden... og misunner de egentlig...:) er ikke alle som får noen symptomer, men det betyr ikke at noe er galt.

det kan jo hende at symptomene dine kommer etterhvert, men ikke vær leie deg for at du ikke har kvalme osv... ikke alle symptomene er like ønsket for å si det sånn:)

Lykke til videre i svangerskapet og skriv gjerne dersom symptomene kommer snikende:)

Ja, er vel ganslke glad for at jeg foreløpig har noe kvalme osv. men likevel, så er det jo litt snodig å ikke merke forskjell på om man er gravid eller ikke. Vet dette er fryktelig tidlig enda. Er i mellom uke 4-5 et sted tenker jeg. Så kanskje det bare er for tidlig å merke noe. har tatt tester tre dager på rad nå, og de er jo klare positive..

men takk for svar:-) Lykke til i svangerskapet dere også!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...