Gå til innhold

Synes dere smågutter er fint med litt hår på hodet? eller er hode tat med barbermaskin fint oxo`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Didrik har ganske langt hår, litt sånn hockeysveis :o) Var til frisøren før jul og hadde ikkje hjerte til å ta vekk alt håret hans, så han fikk beholde en del. No er det på høg tid å ta seg en tur igjen. Trur han hadde sett heilt skalla ut med kort kort hår, for han er så lys i hud og hår. Syns smågutter er finast med litt halvlangt hår, eg...

Skrevet

Absolutt penest med litt hår.

Og det er langt mellom maskinkort (militærsveis slik jeg tenker på) og jentelangt hår på gutter. Finnes mellomsveiser som ser stelt ut.

Så jeg skjønner ikke helt den greia med de som tenker enten-eller.

Skrevet

Har ikke klippet Daniel en eneste gang! :o)

VIl du se bilde? :)

Skrevet

Jeg liker ikke barbermaskinklippen på smågutter. Jeg tar derfor junior til frisøren og får klippet det jevnlig. Siden jeg ikke kan klippe hår er frisør det beste alternativet.

Skrevet

Gutten min har litt sånn Emil hår. Ganske kort i nakken men langt over ørenen og håret går litt frem på en måte. Jeg syn det er fint med litt mer frisyre på en måte. Men jeg syns barn med barbermaskin hår også er fine:)

Skrevet

Her i huset er det jeg som klipper guttene (inkl.mannen min....og forsåvidt datteren vår også...;0)

Synes guttene her er penest med maskinkort i nakken, men litt lengre mot toppen. Synes ikke "full maskinklipp" er pent på guttene her ihvetfall..

Skrevet

Synes ikke skinna barnehoder er noe fint nei!

Skrevet

Jeg synes ikke "lusesveis" er noe fint, nei...

Bruker frisør på ungene, jeg, synes det ser stusselig ut med skamklipte unger.

Skrevet

Vi bruke barbermaskin på gutten vår, men vi stiller den jo inn sånn at han får noen cm med hår. Synes ikke det er så veldig fint med helt skinna på sånne små. Litt lengre hår kan også være fint, men generelt synes jeg gutter er tøffest med kort hår.

Skrevet

Synes egentlig ikke det er så fint med gutter som er klippet med barbermaskin nei, men om sommeren kan jeg godt skjønne at noen gjør det.

Eldste her har forholdsvis langt hår på vinteren (lang guttefrisyre), da krøller det seg også litt. Om sommeren er han klippet veldig kort, men med saks og i en frisyre. Han har så mye og tykt hår at å la han ha langt hår på vinteren hadde vært å pine ham, han blir ALT for varm i hodet.

Minsten har kort hår, også klippet i guttefrisyre, men litt lenger enn broren har.

Skrevet

hehe...langt hår på SOMMEREN iallefall =)

Skrevet

HÅR. Ser rampete ut og mangler bare ringen i øret med skamklipt\barbert hår på små gutter.

Babert i nakke og på sidene er jo greit, men ikke helt som de gjorde under krigen.

Klipper bare mini sjøl jeg, stakkar, he he... Liiiitt skeivt her og der, pytt pytt.

Skrevet

Hm, hehe. Gutten vår har så og si ikke hår, han blir 8 mnd den 23.mai, å kan ikke si jeg syns han ligner på ett nazimedlem gitt:-P

Skrevet

oisann...her ble jeg ganske alene, gitt:) Vi skinner han da ikke, men han har kort maskinklippet hår.

Hva som menes med typisk guttefrisyre er sikkert forskjellig, men for meg er det kort i nakken og langt oppå, nesten som en bolleklipp. Det styrer jeg gladelig unna.

og han ser da slettes ikke ut som en nazi-unge likevel!!!

Makan!

Skrevet

Jeg tror vi gjør akkurat det samme, så helt alene er du nok ikke. Guttungen ser forresten helt nydelig ut ;)

Skrevet

gutta mine kler begge dele. Han i midten har krøller, så han hadde ganske langt hår en stund. Helt til han ble kalt sjørøverprinsesse i dyreparken ;-). Eldste har stritt Baktushår, så han forsøker vi å holde kort.

De hater saksa mer en barbermaskinen, så her bruker vi den på 5 - 8 mm noen ganger i året. Ellers stusser vi det ved øra med saks innimellom. Gidder ikke betale hundrevis for at hylende unger skal skamklippes hos frisøren (det blir nemlig resultatet når de har sakseangst)

Skrevet

Slipp det ut!

Ei vennine av meg har 3 gutter som hun klipper med maskin. De er helt lyse i håret og. De ser rett og slett syke ut!!!

Skrevet

Jeg synes "passe" hår på smågutter er finest, liker hverken barbert eller halvlangt/langt hår på smågutter.

Skrevet

Min nr 1 kler ikke maskinklipp,så han har typisk guttesveis med noe hår liksom.

Nr 2 kler veldig godt maskinklippet hår,men kler det meste egentlig,bare det ikke blir langt.

Nr 3 har enda litt det der fjonete babyhåret og ser ikke ut i måneskinn på hodet....han kommer til å bli kippet med maskin innen sommeren,så satser vi på at det kommer litt mer ordentlig hår når det gror ut.Men langt hår skal ikke mine gutter ha ivertfall......Da får det i så fall være noe de velger selv når de er gamle nok til det:)

Skrevet

Jeg synst klassisk guttesveis og halvlangt og rufsete er fint. Men ikke hestehalelalangt. Har en venninne som har noen nydelige gutter. Men hun kjører skikkelig jentefleis på de. De kunne hatt fletter. Jeg sitter å klør etter å klippe de og tenker på hvor nydelige de hadde vært med litt mer guttete frisyrer.

Men enig med ei over her at maskinklippet er litt "bøllete".

Skrevet

Makinklipp er jo helt gruuusomt!

Synes det ser ut som barnehjemsbarn fra Romania, og har klart nektet fra i huset å så mye som prøve seg med maskina!

Mini her er penest med halvlangt emil-hår, men håret hans vokser så fort at vi må klippe klassisk guttefrisyre (ikke bolleklipp) og så la det vokse skikkelig ut før vi klipper det igjen. Ellers hadde vi måttet dratt til frisøren en gang i mnd.

Søt med gutteklippen også, men uten tvil penest med rampeklippen;)

Skrevet

Kommer helt ann på hvordan ansiktet er, men som oftest syns jeg smågutter er finest med hår på hodet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...