Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sendt inn søknad til ivf. har begge testet oss med hvor fruktbare vi er.(han har ikke fått svar enda)

Bare lurer på hvor lang ventetid det er ca, eller hvor lang tid dere måtte vente.. sendt søknaden til ullevål.

Og, hva skjer når vi tropper opp på ullevål til timen, er et kun prating første gang?

Blir utrolig takknemmlig for svar!

En varm klem til dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rikshospitalet hadde ikke noen ventetid. Vi var ferdig utredet og henvist for prøverørsbehandling. Ble innkalt til forsamtale i februar og er i gang med første forsøk nå. (Ble utsatt i mars pga stor pågang). Henvisining til IVF-seksjonen ble sendt i november såvidt jeg husker.

Dere skal kanskje gjennom mer utredning før dere får begynne? Jeg måtte iallefall laparoskoperes. Tror også det er en aldersgrense for når man får IVF. Men det er jeg ikke sikker på.

Lykke til!

Skrevet

hei hei

takk for svar. jeg har tatt blodprøver og hatt lap. sliter med endo. samboer har tatt sædprøve som vi venter svar på. sendte inn henvising for to mnd ca.

Håper vi hører noe snart!

LYKKE TIL! :D:D

Skrevet

Kanskje ikke like relevant siden det ikke er samme sykehus, men legen som foretok lap på meg i Hgsd sendte inn søknad med det samme jeg var der, og det var i sept i fjor. I februar ble vi innkalt til forsamtale og forsøket kunne da starte i mars (utsatte det en mnd pga greier på hjemmebane). Men brevet om når forsamtalen skulle være fikk vi i nov/des...

Skrevet

hei yaddaline!

tusen takk for svar,

Uff kjedelig at ting skal ta så lang tid som det gjør. men da vet jeg ca hva jeg skal forholde meg til.

hvordan gikk det da? var det vellykket? :)

Skrevet

Vet ikke ennå ;o) Formulerte meg litt teit; hadde jeg fulgt opplegget med en gang skulle vi startet i mars, men siden jeg utsatte fikk jeg ikke startet på nedregulering før i slutten av april - skal til uttak/innsett neste uke :o)) Så da får vi bare krysse fingre og tær! Og så hiver jeg en bøtte med tålmodighet over din vei; det er ufattelig gørr å vente, vente, vente - men det er jo det vi kan best etterhvert, hehe...

Skrevet

ahaa, da er jeg med. så spennende da! krysser fingre og tær for deg og håper det går bra! hadde jo vært utrolig moro om det hadde gått på første forsøk!! :D

Tusen takk for bøtta med tålmodighet, man trenger det for å holde på med det vi skal. uff at det skal være så vanskelig for noen mens andre får det til med en gang! jaja.. har lært meg å tenke det at den kommer når den vil komme, men gud, så mange mye jeg tenker at jeg skulle ønske det kom når jeg vil!! hehe..

Håper vi kan holde kontakten videre med å sende brev til hverandre privat f.eks.(altså her inne. hehe) vil gjerne vite hvordan det går med deg fremover:)

Masse babystøv er sendt til deg fra meg!!

Skrevet

Hei! jeg hører til Haukeland sykehus, vi ble henvist fra gynekolog i januar 07, da var vi ferdig utredet - jeg har pcos og han nedsatt sædkvalitet. I mars 07 var vi til forsamtale, mai 07 begynte jeg på synarela spray, juni 07 hadde vi innsetting og mars 08 fikk vi lille Helle :). Så fra vi var på forsamtale til vi hadde baby i armene tok det eksakt 1 år :)

jeg hadde jo før dette forberedt meg på veldig lang ventetid...men vi kom raskt i gang

Lykke til :)

Skrevet

hei mamman til heller!

tusen takk for svar fra deg. ble så utrolig gla og positiv av å lese svaret ditt!! gratulerer så masse!!

håper jeg får like rask og positiv opplevelse som deg!

kos deg så masse med lille Helle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...