Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er hjemme på dagtid med min lille jente på 14 mnd.

Tenkte å kunne tilby pass av 1-2 barn i tillegg.

Vi som alle andre står på venteliste til å få barnehageplass, men ser ikke ut som om det er noe håp i nærmeste fremtid.

I såfall må vi bare ta det som det kommer...

Tenkte det kunne være koselig med litt flere barn som kan få glede av hverandre. Samspillet er der selv om de er små.

Vi bor i et barnevennlig strøk, har hage og lekeplasser i nærheten, pluss en koselig park.

Har også 2 skolebarn på 10 og 7 år, så av den grunn er vi også en aktiv familie. Vi har ingen dyr i hjemmet grunnet et av barnas allergi og astma, men vi har kaniner i hagen og hest oppstallet på en gård ikke så langt fra hjemmet vårt. Der elsker småen vår å være og obserevere dyrene, og vi drar dit og koser oss innimellom på dagen.

I tillegg til mine egne 3 barn har jeg vært praktikant i min ungdom (referanser) og jeg har vært dagmamma for 1 barn da 7 åringen min var rund året. Av yrke er jeg ansatt i helsebransjen og jobber litt noen kvelder og helger. Er du interessert kan du skrive din mailadresse og fortell gjerne litt om barnet ditt, alder osv, og om hvilke behov dere har for pass, dager, tider, osv.

Med Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137794620-dagmamma-bergen-nord-sandviken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Har en jente på nå 9mnd. Født 15 aug07.Har heller ikke fått bh plass. Ettersom jeg begynner i jobb igjen ganske snart trenger vi litt pass til henne. Pappaen jobber litt fleksitid så trenger ikke pass hver dag hver uke. Hvis du skjønner. he he. litt vanskeligå forklare.. På en måte er det annenhver uke vi trenger en del pass..

Min mail adr er [email protected]

Hei.

Dette er veldig interessant for oss. Vi har ei jente på 11 mnd som trenger dagmamma fra august. I utgangspunktet skal jeg jobbe 2- 3 dager i uka, men det vil sikkert bli behov for pass 5 dager enkelte uker... Dette gjelder på dagtid ca. 8 - 15.30. Hun liker veldig godt å leke sammen med andre barn og vi er masse ute. Hun har ikke hilst på så mange dyr enda, men vil helt sikkert like det :)

Vi bor i sandviken vi også.

mailadresse: [email protected]

• 3 uker senere...

Hei!

Vi skal flytte fra Stockholm til Stemmemyren i september og trenger dagmamma eller barnehage fra ca 20 oktober. Har du fremdeles plasser hos deg og hva vil det i så fall koste? Datteren vår er født 1. oktober. Det hørtes veldig fint ut med det som du har skrevet. Jeg har forstått at det ikke er så lett å få barnehageplass i Bergen. Har du sett at de åpner en helt ny barnehage i Øyjorden?

Hilsen Merethe

e-post: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...