maulaiz Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Er det noen som har en gynekolog å anbefale i Osloomerådet som er positiv til Stork? Prøve å få en time så snart som mulig så jeg kan komme i gang med inseminasjonsforsøk på sensommeren=)
StorkeMammaen Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hei på Majorstuhuset legeklinikk: Merethe Blakstad - jeg har brukt henne. Jeg syns hun er hardhendt og litt distré, men hun kan sine saker og er en av de beste gynekologene i denne sammenheng. Hun har også et godt og nært samarbeid med Nordica. http://mereteblakstad.no/ Heidi Høgdahl - hun vet jeg ingenting om, men er på samme stedet. Du kan jo ringe til legehuset og si akkurat det som du skrev her så hjelper de deg.
Chaiemae Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Trolle samarbeider med Stork. Han holder til på Majorstuen. Du trenger ikke henvisning og kan få time raskt. Det eneste er at det er dyrt. Koster 1200 kr pr gang.
maulaiz Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Takk for svar=) Da skal jeg prøve å få bestilt time i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå