Gå til innhold

Utenfor tema - katt med klump under huden

Anbefalte innlegg

Jeg har en katt som er mye ute. I dag oppdaget jeg plutselig at han har fått en klump under huden like bak skulderen sin. Den var stor som en ert, myk og gjorde tilsynelatende ikke vondt. Noen som har vært borti noe lignende? Jeg tror ikke den har vært der lenge, koser jo med han hver dag og sjekker for flått. Jeg blir selvfølgelig fryktelig bekymret. Skal nok ringe eller stikke innom veterinæren i morgen, men om noen har et svar før den tid... Takknemlig for svar!

Fortsetter under...

Jeg ville gått til dyrelegen med den med det samme! Katten min fikk lymfekreft for 2 år siden, og det merket jeg ved at den fikk kuler rundt halsen. Han fikk kortison med veterinæren, som forlenget levetiden hans noe, men etter noen mnd'er så klarte jeg ikke å se han lide lengre.

Savner han ennå noe fælt! Han ble kun 6 år, stakkar lille Kasper min...

Jeg krysser fingrene for at det ikke er det samme katten din har fått. Lykke til, og si fra hovrdan det går!

Vel, her kommer en liten oppdatering angående pus. Vi var hos veterinæren i ettermiddag, og det viste seg at pus hadde lungebetennelse. Han er vaksinert mot katteinfluensa, heldigvis, for dyrlegen sa at han antagelig var blitt smittet og heldigvis "bare" hadde fått lungebetennelse. Jeg er LETTET! Pus fikk en sprøyte med antibiotika og smertestillende, og endelig kan jeg slappe av....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...