Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg teste i morra?

klem 011083

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler kanskje det er litt tidlig... tenker mandag jeg da :)

Kan jeg teste i morgen? hihi

Skrevet

jeg får opp pos test et sted mellom1 og 3 juni:S så tror nok det er for tidlig.. er nok for tidlig for meg og for har ikke ikm før 28 men klarer ikke vente hehe;) desuten var forgje mens så rar at det kan hende ikm er alt nå:) men tester nok i morra med billigstrips, skal du teste i morra?

Skrevet

hmm....jeg må prøve i morra ja =P er to andre har som har sagt ja.. men føler meg fredag er dagen for meg egentlig.. hmm...hvis ikke jeg får noe positiv nå så venter jeg til 1 juni... hehe..nå har jeg venta lenge ass =P men det går..jeg har sånn murringer og litt mens smerter..eller sånn øm på en måte..trur du det vokser nedi her??

Skrevet

kan du se på veninna mi også.-..når hun evt. blir gravid? Cecilie 22-05-89, han: 06-03-86

Skrevet

hei:) prøver vennineden din nå? får ikke opp noe umiddelbart, men ser at noe kan skje i august september..

Ang deg så tror jeg det vokser ja;) tihi.. er veldig spennende.. hvor vanlig er det for de med pco å teste pos over tiden egentlig? og hva skjedde med dagens test?:)

Skrevet

vet ikke om det vokser så mye jeg... i natt fikk jeg beskjed fra ei som spår her som plutselig fikk den sterke magefølelsen om at jeg ikke er gravid likevel... og som sagt hadde jeg murringer og alt det der i går kveld...våknet i natt og da var det blod på papiret når jeg var på do...det samme nå i formiddag :( jeg er så lei meg...jeg får jo ikke vite noen ting føler jeg... vet ikke hvor lang tid det tar før man få pos. test jeg..men nå har jeg jo blødd...føler det ikke er noe vits... trukke jeg er gravid.. alt er bare så rart...er deppa jeg nå...blitt veldig mye nå i det siste...nei, vetta f...... jeg nå altså!! Kroppen min er så rar =S

Skrevet

hva trur du om dette? :(

Skrevet

hmm..når det rart her..hehehe

nå har jeg sitti å tenkt siden i natt osv at jeg ikke er gravid osv ikke sant... hm ..

nå skulle jeg bare kjenne på magen min helt nederst da for moro skyld fordi jeg la et legg med englekortene mine hvor det kom frem at jeg faktisk kan være gravid.. og magen har vokst.. jeg skjønner ingenting...hjeeeeelp...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...