Kristine_88 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 føler kanskje det er litt tidlig... tenker mandag jeg da Kan jeg teste i morgen? hihi
kaos83 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 jeg får opp pos test et sted mellom1 og 3 juni:S så tror nok det er for tidlig.. er nok for tidlig for meg og for har ikke ikm før 28 men klarer ikke vente hehe;) desuten var forgje mens så rar at det kan hende ikm er alt nå men tester nok i morra med billigstrips, skal du teste i morra?
Kristine_88 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 hmm....jeg må prøve i morra ja =P er to andre har som har sagt ja.. men føler meg fredag er dagen for meg egentlig.. hmm...hvis ikke jeg får noe positiv nå så venter jeg til 1 juni... hehe..nå har jeg venta lenge ass =P men det går..jeg har sånn murringer og litt mens smerter..eller sånn øm på en måte..trur du det vokser nedi her??
Kristine_88 Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 kan du se på veninna mi også.-..når hun evt. blir gravid? Cecilie 22-05-89, han: 06-03-86
kaos83 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2008 hei:) prøver vennineden din nå? får ikke opp noe umiddelbart, men ser at noe kan skje i august september.. Ang deg så tror jeg det vokser ja;) tihi.. er veldig spennende.. hvor vanlig er det for de med pco å teste pos over tiden egentlig? og hva skjedde med dagens test?
Kristine_88 Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 vet ikke om det vokser så mye jeg... i natt fikk jeg beskjed fra ei som spår her som plutselig fikk den sterke magefølelsen om at jeg ikke er gravid likevel... og som sagt hadde jeg murringer og alt det der i går kveld...våknet i natt og da var det blod på papiret når jeg var på do...det samme nå i formiddag jeg er så lei meg...jeg får jo ikke vite noen ting føler jeg... vet ikke hvor lang tid det tar før man få pos. test jeg..men nå har jeg jo blødd...føler det ikke er noe vits... trukke jeg er gravid.. alt er bare så rart...er deppa jeg nå...blitt veldig mye nå i det siste...nei, vetta f...... jeg nå altså!! Kroppen min er så rar =S
Kristine_88 Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 hmm..når det rart her..hehehe nå har jeg sitti å tenkt siden i natt osv at jeg ikke er gravid osv ikke sant... hm .. nå skulle jeg bare kjenne på magen min helt nederst da for moro skyld fordi jeg la et legg med englekortene mine hvor det kom frem at jeg faktisk kan være gravid.. og magen har vokst.. jeg skjønner ingenting...hjeeeeelp...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå