Filip sin mamma <3 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 selv hører jeg til haukeland,og dette er det tredje forsøket vårt..ivf. begynner på sprøytene i mårra! kjekt om noen "tok følge" med meg...
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hei! Jeg har uttak i uke 23,men hører til Riksen.Starter med sprøyter i dag. Har en gutt på 1år som også er ivf.
Søskenhåp adopterer Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Riksen også her. Skal ha fryseforsøk forhåpentligvis innsett tidlig uke 23. ICSI gutt laget samme sted fra før på 2 år som kom til på 3 forsøk. Måtte avbryte forrige fryseforsøk da medisinene ikke hadde virket som de skulle, så prøver igjen nå... har 5 egg på frys.
Filip sin mamma <3 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 så koselig at det var fler!! håper det klaffer for oss denne gangen. ønsker veldig å få på frys også,for jeg har bare ett egg der.... har heldigvis ett ekstra forsøk da (nr4),men det blir ikke før evt fryseforsøkene er tatt... men "drit i det",det skal jo klaffe denne gangen for oss alle sammen ,sant??!! hehe
monika70 Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Jeg starter med sprøyter idag, og regner med å ha uttak i uke 23! Holder til på Aleris og er vårt første forsøk med ivf. Har barn fra før, men er sterillisert, men ønsker så inderlig en attpåklatt! Ønsker alle lykke til! Håper vi kan følge hverandre, det er en spennende tid framover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå