Storken1979 Skrevet 20. mai 2008 #1 Del Skrevet 20. mai 2008 r bare 11 uker på vie, så det er nok litt tidlig å tenke på dette- men sannheten er at jeg har tenkt på neste fødsel helt siden jeg fødte sist. Lan hstorie kort- jeg hadde en flott tid fra veene begynte til jeg hadde full åpning. Da ble plutselig de fleste rier borte og jeg presset uten rier i ca 1 time. Så ble jeg satt på drypp, fikk da rier igjen, men klarte ikke å presse ungen ut av bekkenet. Måtte så tas med vakuum, og etterpå måtte jeg ha utskrapning av morkake- da jeg ikke klarte å dytte ut den heller. Skal nevnes at jeg pressa så hardt jeg bare kunne- og jeg er INGEN pingle altså! Mista nesten 2liter blod og har måttet ha flere utskrapninger i ettertid pga rester :-( Er liten av vekst, under 160- men babyen var liten den også- bare 32 cm i hodet og 49 cm lang og veldig tynn. Kan dette tyde på for smalt bekken? Jeg ba om røntgen under forrige sv.skap da familien presset meg til å spørre, men ble bare avfeid med at babyene er tilpasset mammans str fra naturen sin side, Er det overveiende sannsynlig at bekkenet mitt er for trangt etter det man kan se etter forrige fødsel? Skal selvfølgelig ta det opp på kontroll, men ble ikke tatt alvorlig forrige gang, så.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137793306-ang-bekken-og-f%C3%B8dsel-samme-som-skravle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
celine1109 Skrevet 18. juni 2008 #2 Del Skrevet 18. juni 2008 Krev at du blir tatt på alvor denne gangen.. du kan jo referere til firrige gang du fødte og forklare at du ikke vil at det skal skje igjen og at du kommer til å uroe deg helt til du finner ut om du har smalt bekken eller ikke..¨¨ forrige legen må jo være helt teit, burde vel vite at det faktisk er mange som har for smalt bekken og som dermed kan få veldige problemer under fødslen!! at man er lav og liten har ingen betydning.. man kan like gjerne være 1.80 og veie 120 kg, men likevel ha for smalt bekken.. Lykke til, dette har du krav på å finne ut av!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137793306-ang-bekken-og-f%C3%B8dsel-samme-som-skravle/#findComment-138039248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå