Gå til innhold

Viktig med tidspunkter for spraying?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare fått beskjed om å begynne til søndag, fire ganger daglig. Ikke noe mer klokkeslett.. men ser flere her har det..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed fra sykehuset og+ at det stod på skrivet jeg fikk fra sykehuset at jeg skal ta spray kl åtte på morgen og kl åtte på kvelden.Hun på sykehuset sa det var veldig viktig å holde seg til riktig klokkeslett.Jeg holder til St.Olavs.Ta en tlf til klinikken din å spør du,så er du på den sikre siden.er ganske dyrt dette;( Medisinert til titusen så da vil jeg hvertfall være på den sikre siden og gjøre alt rett...

Skrevet

ja jeg tror det skal gå samme antall timer mellom hver gang, men sykepleieren sa til meg at man kan jo forskyve det og fks ta det klokka ti om morgenen og ti om kvelden... for meg blir det et lite problem for jeg jobber i helsevesenet og har arbeidstider til alle tide på døgnet, og sprayen skal jo holdes kjølig,, så har jo ikke akkurat lyst til og ta den med meg overalt og ikke sette den i kjøleskapet på jobben heller,,, he he. vet ikke hvordan det når det er fire ganger daglig,,, jeg tar bare to sprayer morgen og kveld.

Skrevet

For meg var det umulig å holde spray til bestemte tider, men jeg prøvde å ta den med ca like lange mellomrom...

Skrevet

Poenget er vel at den skal taes regelmessig,med ca likt mellomrom mellom dosene.Oppbevaringen skal vel være ok om den ikke oppbevares varmere enn 25 grader :o).

Skrevet

Jeg sprayer 07 - 12 - 17 - 22. Var det de anbefalte fra sykehuset og også det det står i pakningsvedlegget. Funker fint for meg. Ellers står det at det holder å ha den i kjøleskap om natten og ellers oppbevares under 25 grader. Men ser jo nå at det er litt forskjellig praksis ute og går

Skrevet

Hej

Har nu gått igenom min tredje spraykur. Jag har tagit mina doser

8-13-18-23 det har passat mig. Man må ikke følja tidsex på pakkningen. Jag har också glemt tiden ett par ggr og det går bra viss det sker nån enstaka gång. Så ikke få panik om du råkar ta en spray litt før sent.

Jag har inte uppbevart sprayen i noe køleskap noen gång og det har då gått helt fint det og.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...