Gå til innhold

Sååå glad jeg bestilte privat ul! Fantastisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i tvil om det var noen vits å betale så mye for det, men det var så absolutt verdt det. Det var helt utrolig å se den lille. Jeg så hjertet som banket og så kunne jeg se armer og bein. Helt utrolig at den er så godt utviklet allerede! (ca 8 uker)

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Ja er det ikke helt fantastisk :-)

Gratulerer med første møte med knøttet!

Klem

Skrevet

Jeg gjorde det også i uke 8, og det var fantastisk. Endelig fikk jeg bevis på at det var noe der :-) Har jo hatt litt vansker med å helt to det, siden jeg ikke har symptomer annet enn ømme bryst.

Skrevet

Hvor mye betalte du for det?

Skrevet

Hmmmm.... jeg går nå til privat, men betaler ingenting bortsett fra 10 kr pr bilde... hver gang jeg har time får jeg UL, å får høre hjerte lyd... det er en gynekolog selvfølgelig som utfører dette, å er spesialist på dette området.

Jeg har dobbelt sjekket opp til 3 ganger om det koster noe, men det er HELT gratis, det eneste er at de sier at jeg må velge mellom å gå dit eller til fast lege under svangerskapet, fordi det er ikke vitsi at jeg går til 2.

Det er 2 andre veninner av meg som gjør det samme. Det er jo et gynekologisk seneter. å du får alltid UL allerede fra uke 7-8 og oppover gjevnlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...