Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 før fødsel var det ikke mye som stakk over buksekanten. bittelitt, men det tenkte jeg aldri på. nå plages jeg så over at jeg har litt ekstra mage. ingen gamle bukser passer og det er forsåvidt greit siden hoftene også forandrer seg, men jeg klarer ikke bli vant til at når jeg går i bukser så er det altså litt over kanten. jeg prøver å¨ kjøpe meg bukse med litt høyere liv slik at de er litt høyere bak og går til under navlen. likevel klarer jeg bare ikke føle meg vel så lurer jeg på om jeg bare henger meg ekstremt opp idet. hvordan har dre det med dette?
anneas Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Hvor lenge er det siden du fødte? Kanskje du skal begynne å ta litt mageøvelser for å få fjernet det lille ekstra. Jeg fødte for 12 dager siden, og har alltid hatt det lill ekstra over buksen, men for første gang - så er jeg faktisk veldig fornøyd med magen. Har snart gått ned alt jeg gikk opp under graviditeten, og det i seg selv er bedre enn forventet. Selv om magen er litt vablete ennå, så gjør det ingenting. Og man skal ikke begynne med mageøvelsene for tidlig heller... Kanskje du bare skal gi det litt tid? Ikke alle går tilbake til hvordan de var, og kanskje du er litt forfengelig her, men alt er mulig, bare gi det tid!!!! ;-)
Lotte-Lise Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 uff, jeg har det på samme måten... har fått endel ekstra på lår og hofter, men det kjipeste er magen som henger over buksa, den er alltid stram når jeg sitter og jeg må kneppe opp øveste knappen... de gamle buksene passer forsåvidt, men det er jo det at det buler ut over... jeg hadde en skikkelig dårlig dag her om dagen jeg følte meg så ille, men det henger jo mye sammen med at lise er 5 mnd, og jeg hadde enda ikke fått kjøpt noen nye klær siden fødselen, og får nesten aldri sminket meg eller dusjet, så da føler men seg jo ekstra ekkel og stygg.... Jeg tror de er en overgang etter fødslene, men har jo så lite tid til seg selv, og jeg tror man trenger å skjemme seg bort litt jeg jeg følte meg iallefall mye bedre etter jeg fikk tatt en liten handletur og kjøpt noen større bukser og lange t-skjorter som jeg synes så bra ut jeg synes ikke at man er forfengelig bare fordi man henger seg opp i at kroppen har forandret seg ganske mye.. man må jo venne seg til det, selvom man har tenkt til å gjøre noe med det når man får tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå