Gå til innhold

Sakarias igjen... Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi synes sakarias er et tøft navn. Vi har også tenkt (kanskje mest for moro skyld) at det hadde vært enda kulere å skrive det med z - Zakarias, er ikke så mange navn som begynner på z liksom. Men når alt kommer til alt vet vi ikke om vi kommer til å bruke det fordi det er såpass spesielt.

Annonse

Sakarias har 4 stavelser... Det er det jo flere navn som har... Sebastian, Alexander... Kommer ikke på flere nå. Og barn som bruker dobbeltnavn har det jo akkurat like dan. Om man har kalle navn eller ikke har ikke alltid med lengden på navnet å gjøre. Jobber i skolen og flere av barna har kallenavn.. Jenter og gutter. Det føler jeg er mer avhengig av populatitet enn navnelengde. Kule gutter har ofte kallenavn, opplever jeg?!?! Om gutta boys sier Seb, Alex og Saki/Sako så spiller det ingen rolle for meg. Så lenge han er godt likt :)

Lurte mest på om flere har tenkt på navnet eller kjenner noen med det?!?!

Litt hardt og litt for kristent for meg. Hvis sønnen til Bård Tufte heter det også, så får jeg også ennå mer kristene assosiasjoner til navnet. Men tror det hadde vært fint på en gutt i et land i midt-østen. Så ja, sånn passe. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...