Gå til innhold

Hadde dere med kjæresten til time hos jordmor?

Anbefalte innlegg

Er i uke 16 nå, og har fått time hos jordmor i morgen. er usikker på om det er nødvendig å ta med kjæresten på det. Kanskje morsomt for han å høre hjertelyden, men jeg tenker på det andre som kanskje ikke er så spennende.

Vi har vært på UL to ganger allerede og han var med på det begge gangene.

Fortsetter under...

Hadde med min samboer, men det var fordi jeg trodde vi skulle få høre hjertelyden i uke 12.. Men det gjorde vi ikke, så nå blir han med når vi skal på ultralyd i uke 19, får ikke høre hjertelyden før det og har ikke vært på ultralyd før!!!

Min samboer var med på første kontroll med jm forrige gang, og kan ikke si det ga ham mersmak;) Hun tyter som bare juling, om ting som har mest med meg å gjøre, så denne gangen skal han få fri, dersom det ikke er noe spesielt som gjør kontrollene.. Han har vært med på en tidlig ul, og skal være med på neste (og flere dersom det blir).

Ellers synes faktisk jeg også at det er greiere å prate med jm og lege alene jeg... :)

Samboeren min var ikke med hos jordmor første gang, men det synes jeg egt var like så greit, for det ble mer snakk på meg om mine ting og hvordan jeg har opplevd ting så langt i svangerskapet.

Jeg fikk hre hjertelyden, men tror somboeren min syns det er mer stas å skulle være med på UL:)

Hei! Slik har det vært her også! Samboeren min var med på alle timer hos jordmor i forrige svangerskap, vi synes det er viktig. Har er jo ellers litt "uttafor", leser ikke like mye som jeg om dette, så å være med på kontroll gav ham mye. Vi er jo sammen om dette, ingen kan si det er uinteressant eller kjedelig å være med på kontroll? Lite gyn-kontroller er det jo ogaå, heldigvis...

Spørs mer hvordan det blir denne gangen, nå har vi jo ei lita snelle hjemme, hun har ingenting på kontroll å gjøre. Men han var med nå i uke 13, fikk høre hjertelyden, og tårene trillet på osss begge! STORT!

Inkluder, er mitt råd!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...