AnneGG Skrevet 20. mai 2008 #1 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei, jeg er i uke 40, termin på fredag. Onsdag og torsdag for nå to uker siden hadde jeg ekstremt mye utflod, tnyntflytende, med store menssmerter og nedpress, og kynnere stort sett hele dagene.. var innom føden den torsdag-kvelden, men da hadde det allerede begynt å roe seg. Ungen hadde vært veldig rolig da denne dagen - mot hyper på onsdagen - så ble bekymret. Men alt vel, bare å vente. i går kveld begynte jeg med et varmt bad pga smertene i lår, nederst i mage og rygg (mens-vondt)- deretter fikk jeg litt smerter i underlivet, virker som skambeinet og området rundt der.. Men sov greit i nat (bortsett fra grusom stressende drøm). I dag har jeg tømt meg skikkelig - spesielt bak, ordentlig løs i magen I tillegg sterke smerter i underlivet, spesielt når jeg går, klarer egentlig ikke gå ordnelig. veksler mellom gjøre noe rundt i huset og sove. Ifølge søsteren min hadde vår mor ingen tegn til veer før åpningen var nesten total, og min søster også var hjemme og hadde 7 cm åpning når kom på sykehuset - hun syns det hørtes skremmende likt ut som hennes erfaring. men har lite kynnere idag, og venter derfor spent på om vannet skal gå... Har samme mens-smertene men ikke i tak sånn sett, er der hele tida, i varierende styrke.. Noen med erfaring eller hørt noe lignende?? Alle tanker mottas med takk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137790395-noen-som-er-kjent-med-f%C3%B8dsel-uten-s%C3%A6rlige-riersmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå