Gå til innhold

Noen som har erfaring med Teutonia Team S4??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har brukt denne vogna fra våre tvillinger var nyfødt til de var 8 mnd. Det er en kjempefin vogn. God plass i Teutonia mykbaggene, de ligger godt og lunt, lett å trille, svingbare framhjul, kan ha barna mot deg eller fra deg,stor handlekurv under vogna. Vi skal nå selge vår vogn fordi vi har kjøpt oss ny bil hvor bagasjerommet er litt for lite:(Lei oss for det for vogna er så god.) Vi selger den med to mykbagger. Brukt altså i 8 mnd. Den er svart og grå. Anbefaler denne vogna ja:)

Skrevet

vi vurdere å kjøpe denne. trenger en søskenvogn, og hun eldste sover en del i vogna å det blir bare 1,5år mellom hun og babyen. hvilken bil har dere da? tar den stor plass? vi har passat stasjonsvogn...

Skrevet

Hei igjenn!

Vi har Subaru Legacy stasjonsvogn. Den går akkurat inn men vi får ikke med oss så mye bagasje da:( Den er veldig stor og tung sammenlagt ja.Men lett å trille ellers.Det er det som er så synd med denne vogna. Er så fin ellers.

Skrevet

Fikk hjem min fine nye svarte Teutonia Team S4 på mandag.. Så fiiin! Lillemann på 14 måneder har god plass og venter nå på å bli storebror.Kjøpte min hos freudentalerkinderladen.de og ga 5100,- NOK for frakt, vogn, en hardbag, regntrekk, myggnett og dobbel vindpose. Hentet den i sverige så jeg slapp moms.(med to hardbager blir nok prisen ca 5900,- )Super service og bra kontakt! Tror ikke det finnes noen vogn med bedre plass til barna. Er du i tvil så ta en tur i en babyshop og ta med deg en unge på litt over året... Tror du får en aha-opplevelse når du ser hvor trangt det er i babytravel, emmaljunga,brio m.m. Dessuten er det nesten den eneste med svingehjul framme som du kan ha ungene vendt mot deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...