*SamSung* Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hei:) Jobber nå som vikar hos AHUS sykehus, (jobbet der fra januar 08) men 1 aug. er jeg ferdig. Har funnet ut at jeg elsker å jobbe med barn, de har så mye å gi av energi og glede:) Jeg ønsker veldig at jeg har 2 eller tre dagbarn. (Max 3 i barnehage på småbarnsavdeling er det max 3 barn pr voksen, så jeg vil gjerne følge det, slik at barnet ditt har en god sikkerthet hos meg). Jeg vil sette opp planer for ukene, som feks. turer, skogturer, åpen barnehage, bibilotek osv. Og du skal selvfølgelig få ukes/dagsrapport om du ønsker det. (kort om hva dagen/uken har gått ut på hva vi har gjort, lært osv). Vil eventulet kanskje finne en dagmamma til som jeg kan møtes noen ganger i uken, med at flere barn får leke sammen. Gjerne på tur eller i parken. Og for min egen del at jeg får delt flere erfainger osv. Glad i å være ute og er kreativ med barn. Vil sette opp faste rutiner og planlegge litt uke for uke. Mor og far kan gjerne komme med forslag og ideer hvis de ønsker. Litt om meg: Jeg er en norsk jente, som blir 21 i november. Har vært mye barnevakt gjennom tidene som tenåring (helgedagmamma,feriedagmamma og en del kvelds). Er til å stole på, og er ansvarsfull. Begynte å jobbe hos AHUS i januar 08 og jobber frem til 1 aug. Jeg elsker å jobbe med barn. Lære de ting og virkelig være der for de og gi de oppmerksomheten de trenger. Jeg har jobbet på småavdeling og storavdeling, så har erfaring fra alder fra 10 mnd til 6 år. Jeg bor på Skjetten i en leilighet i et fredelig og barnevennlig området. Bor sammen med min samboer Steinar som jobber i forsvaret som sambandsleder på Kjeller. Har gode referanser! Hvis du er intr. så kan du gjerne konatke meg så skal jeg sende et kort oversiktelig eksempel på hvordan en uke vil være. 90557339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå