Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte bare på om det var andre som hadde brukt denne klinikken? Er så mye snakk om Nordica, Maigaard og Stork, men har noen erfaring som de kan dele om Dansk Fertilitetsklinikk?(DF)

Har akkurat vært i Køben hos DF og hørte en del norsktalende der, og det hadde vært godt å høre om andres erfaring derfra:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv er jeg Nordica bruker og har ingen erfaring fra Danfert, men har to venninner som bruker dem til både insem. og IVF - begge er fornøyde.

Bra det søkes andre klinikker også, det fnnes flere gode i Dk. Ser ut til at de fleste tror det kun er Stork som eksistererer.

Skrevet

Hei, jeg bruker Danfert og er fornøyd med dem. Lite, intimt og hyggelig lokale, svarer alltid på mail og ringer tilbake når de skal. Ingen ventetid. Men føler at man må finne ut av mye selv, men det gjelder kanskje uansett hvor man er?

Vet ikke hvilken gynokolog du bruker, men jeg bruker Trolle og han samarbeider også med Danfert. Se på www.danfert.dk så får du mer info. Nordica har mye mer info på sidene sine ang metoder statistikker osv. men det betyr ikke at Danfert ikke følger med på hva som skjer :)

Lykke til med valget!!!

Skrevet

Hei.

Vi har valgt å bruke Vitanova. Det er heller ikke så mye snakk om de der. Vi valgte derfor å dra dit på samtale. De er veldig koselige der også.

Skrevet

Hei vi har hatt 2 forsøk med ass.hatching på Nordica København. De er kjappe og duller ikke akkurat. Det er over på 1-2-3, men er greit fornøyd. Skulle bare ønske de tok seg litt mer tid til snakk og det er mulig å stille noen spørsmål uten å virke masete. De har nok å gjøre og løper frem og tilbake. Mange hyggelige der og det er enkelt å sende mail og spørre om ting til alle døgnets tider (nesten).

Vi kombinerer det alltid med en liten ferie, så vi har det veldig koslig på disse turene. Koster litt mer enn i Norge grunnet reise og opphold.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...