Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hello ladies, er det noen som kommer på torsdag 22. mai kl 18? Jeg kommer iallefall,kjeder meg så for tiden! Håper mange kan komme!
-sga- Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har også tenkt meg en tur ) Har et ørlite håp om at prinsessa her kommet før det... Hun gjør i hvert fall iherdige forsøk på å sparke seg ut ) Har folket tenkt å spise? Gleder meg! Sissel
2 x gull Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Hei, jeg har aldri vært med før men nå tenkte jeg å komme!! Er bare 13 uker på vei da og magen synes lite. Men jeg er gravid altså!!! Jeg har tenkt å spise, er det ikke en av hovedgrunnenene til å gå på cafe da? :-))) De har fantastisk ostekake med is og frukt der. Ses!
-sga- Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg tenkte middag ) Dessert er det alltid plass til. Kjedelig å sitte å spise middag alene. Jeg har bare vært med en gang tidligere selv, på siste treff i Skien. Alltid plass til flere. Ses!
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 Mmmm....ostekake:) Må kanskje ha middag her hjemme med sambo først, men får se! (kanskje han bare får klare seg UTEN middag i dag, hihi) Sissel, hadde ikke regnet med å se deg denne gangen, husker du nevnte noe om termin 26 mai på forrige treff! Men det var jo koselig at du kan komme likevel! Ses i kveld Marit
-sga- Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Hadde det bare vært så vel.. Termin 4 juni ;o) Men lille frøkna er hjertlig velkommen tidligere. Begynner å bli litt lei!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå