Gå til innhold

Kafe K på torsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello ladies, er det noen som kommer på torsdag 22. mai kl 18? Jeg kommer iallefall,kjeder meg så for tiden! Håper mange kan komme!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tenkt meg en tur :o) Har et ørlite håp om at prinsessa her kommet før det... Hun gjør i hvert fall iherdige forsøk på å sparke seg ut :o)

Har folket tenkt å spise?

Gleder meg!

Sissel

Skrevet

Hei, jeg har aldri vært med før men nå tenkte jeg å komme!! Er bare 13 uker på vei da og magen synes lite. Men jeg er gravid altså!!!

Jeg har tenkt å spise, er det ikke en av hovedgrunnenene til å gå på cafe da? :-))) De har fantastisk ostekake med is og frukt der.

Ses!

Skrevet

Jeg tenkte middag :o) Dessert er det alltid plass til. Kjedelig å sitte å spise middag alene.

Jeg har bare vært med en gang tidligere selv, på siste treff i Skien. Alltid plass til flere.

Ses!

Skrevet

Skal ha middag OG kake!!

Skrevet

Mmmm....ostekake:) Må kanskje ha middag her hjemme med sambo først, men får se! (kanskje han bare får klare seg UTEN middag i dag, hihi) Sissel, hadde ikke regnet med å se deg denne gangen, husker du nevnte noe om termin 26 mai på forrige treff! Men det var jo koselig at du kan komme likevel!

Ses i kveld :)

Marit

Skrevet

Hadde det bare vært så vel.. Termin 4 juni ;o) Men lille frøkna er hjertlig velkommen tidligere. Begynner å bli litt lei!!!

Skrevet

fler som har tenkt seg en tur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...