snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Fikk beskjed av legen idag at jeg har litt for mye testosteron... Skikkelige kjiper greier...
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hei! Jeg fikk diagnosen PCOS i fjor høst etter en spontanabort. Jeg var skikkelig trist og lei, men nå prøver jeg å se fremover! På fredag sluttet jeg med Diane ppiller og i dag tok jeg min første folsyretablett! Jeg har også bestillt babyklister på nett fra Danmark. Jeg har lest masse om PCOS og diskuterer masse med de andre med PCOS her inne, det har vært til utrolig stor hjelp! Det er langt i fra umulig å få barn med PCOS, men det kan ta litt tid! Det er viktig å spise sunt og å holde seg i aktivitet. Er man overvektig kan man bli gravid dersom man går ned i vekt. Masse lykke til, jeg heier på deg
vestlandsjento Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Kjipt.. Men sa legen det var PCOS? Er jo fleire hormon enn testosteron som spelar inn då.. Har du vore hos gyn?? Men ikkje fortvil. Hjelp vil du få
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 jepp, var hos GU idag. Og hun så flere sånne små cyster... æsj og æsj... hun sa at jeg ikke skulle være fortvila, for de fleste får de barna de vil ha, men bare tar litt lengre tid... men jeg vil at det skal klaffe nå!!! hehehehe... Får vel bare smøre meg med tolmodighet da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå