*månestråle* Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jobber på en sykehusavdeling med høyt tempo. Har til tider stressende dager . Det er også endel tunge løft, og selv om jeg prøver å unngå det er det vanskelig å komme helt unna. Kan dette være skadelig for fosteret? Er 11 uker på vei, og føler meg i fin form.
Endeligtobarnsmamma Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Dytter denne opp litt for deg jeg, for det lurer jeg på og
Spire i magen ツ Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 har hørt at stress og tunge løft skal man prøve ungå jeg da
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Legen sjukmeldte meg etter jeg fikk blødning. Jobbet da i en stressende jobb med en del løft og fysisk arbeid. Vet ikke om det hadde noe med blødningen å gjøre, men du kan jo spørre legen eller jordmor....de vet sikkert noe om det..
Amazing Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Mahari81: Ble du sykmeldt lenge? Jeg jobber også i en stressende jobb med en del løft. Og sist svangerskap hadde jeg en del blødninger. Håper jeg slipper det denne gangen.. Men nå har jeg litt brun utflod, men er kanskje for at jeg egentlig skulle hatt mensen nå. Er bare 4 uker på vei!
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Fikk en styrtblødning på jobb etter og ha løftet litt, ble sykmeldt to uker etter det..begynte på jobb igjen, men blødningene fortsatte og jeg ble da sykmeldt i 1 mnd...men kan jo ikke si noe sikkert om det var en sammenheng mellom løfting og blødning..
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 P.s...kanskje jeg hadde blitt sykmeldt lengre, men fikk desverre en infeksjon og måtte avslutte svangerskapet..
Amazing Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Okay! Selv om man ikke kan si sikkert at det er en sammenheng er det veldig greit å unngå løft fremover da, og ta det med ro! Ingen vits å risikere noe! Håper du slipper å blø noe mer da, er ikkeno ålreit opplevelse det der.. Lykke til videre! )
iseliny Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 har en jobb der jeg løfter esker på opp til 40kg å henter paller på over 100kg, me tralle selfølgelin men må jo holde den i gjenn i nedoverbakken fra lagre, kan det være skadelig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå